۰
۱
اخبار بانك: شهرداری یزد و موسسه مالی و اعتباری عسکریه روز یکشنبه در زمینه ساخت مجتمع تجاری بزرگ مصالح ساختمانی شهر یزد تفاهم نامه مشارکت سرمایه گذاری منعقد کردند.
احداث مجتمع تجاری فجر یزد با مشارکت موسسه اعتباري عسکریه
به گزارش خبرنگار «اخبار بانك»، مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه در این مراسم گفت: این موسسه به جای اینکه پول و سرمایه خود در خارج از کشور یا جاهای دیگر سرمایه گذاری کندآن در داخل کشور برای اجرای طرح ها بکار می گیرد.

سید 'امین جوادی' با بیان اینکه در استان کرمان طرح های بزرگی در دست اجرا داریم، اظهار کرد: این موسسه بزرگترین شریک شهرداری کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از نقاط کشور چون اصفهان، رشت، تهران و مشهد طرح های خوبی در دست اقدام داریم.

جوادی ادامه داد: همه شهرهای ایران شهر ما است و جهت آبادانی همه نقاط کشور فعالیت می کنیم.

این مسوول به طرح های مجتمع تجاری بازار بزرگ مصالح ساحتمانی فجر یزد اشاره کرد و افزود: امیدواریم که این طرح پیش از موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری عسکریه تصریح کرد: در هر طرح که نظم و برنامه ریزی باشد قطعا موفق خواهد بود. 



انقلاب اسلامی ایران بی نظیر است

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری عسکریه در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ بی نظیر است.

جوادی افزود: انقلاب اسلامی ایران بدلیل عظمتش، دشمنان بزرگی دارد و مردم غیور کشورمان همچنان که تاکنون در مقابل توطئه های دشمنان ایستادند، گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و پیرو منویات رهبری حرکت کنند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی برای جلوگیری از رشد اسلام عوامل و دست نشانده هایش را در دنیا تربیت کرده که به نام دین و اسلام مردم کشورهای مختلف قتل عام می کنند.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری عسکریه افزود: هدف این گروهک ها بسیج کردن ملل علیه اسلام است ما باید با وحدت یکپارچگی از کشور و میهن خوددفاع و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم. 

بخشی از در آمد شهرداری از طریق پروژه ها بزرگ تامین می شود

شهر دار یزد، با بیان اینکه بخشی از در آمد شهرداری که از طریق عوارض و کمکهای دولتی تامین می شود محدود و ناچیز است، گفت: بخشی از درآمدها هم از طریق طرح های بزرگ با مشارکت بخش خصوصی و عمومی تامین می شود.

'محمدرضا عظیمی زاده' با اشاره به اجرای چند طرح بزرگ توسط شهرداری یزد، افزود: این طرح ها راه توسعه و آبادانی شهر یزد را هموار کرده است.

وی با بیان اینکه موسسه مالی و اعتباری عسکریه سابقه ۲۷ ساله در کشور دارد خاطرنشان کرد: این موسسه طرح های خوبی در شهرهای مختلف در دست اجرا دارد که مجتمع تجاری بزرگ مصالح ساختمانی فجر یزد با مشارکت این موسسه ساخته می شود.

شهردار یزد اظهار امیدواری کرد؛ این طرح با موفقیت به پایان برسد و سودی خوبی برای شهر یزد داشته باشد که این طرح در معرفی مصالح ساختمانی استان نقش مهمی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه یزد شهر تاریخی است؛ افزود: در طول سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می کنند.

مجتمع تجاری بزرگ مصالح ساختمانی فجر در میدان میوه و تره بار سابق شهرداری یزد در زمینی به مساحت ۵۱ هزا متربع و با زیر بنای ۱۶۰ هزار مترمربع در چهار طبقه با مشارکت موسسه مالی و اعتباری عسکریه ساخته می شود.

هزینه این طرح در مجموع چهار هزار میلیارد ریال اعلام شد که دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال توسط موسسه مالی و اعتباری عسکریه تامین و زمین آن هم توسط شهر داری یزد تهیه می شود.

طبق برنامه و این تفاهم نامه مجتمع تجاری بزرگ مصالح ساختمانی شهر یزد ظرف مدت سه سال ساخته خواهد شد.

تفاهم نامه مشارکت سرمایه گذاری ساخت مجتمع تجاری بازار بزرگ مصالح ساختمانی یزد در ۱۴ فصل و ۴۸ ماده بین شهردار یزد و مدیر عامل موسسه عسکریه امضا شد.
https://akhbarbank.com/vdcbz9bf.rhbgfpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
بی نشان
سود حلال بامشارکت قانونی ودرخدمت مردم ایران زمین
تازه ترین اخبار