۰
اخبار بانك: بانك سينا در راستاي تحقق شعار سال 1393 و به عنوان بانك حامي اقتصاد فرهنگ، با مجموعه فرهنگي ورزشي توچال، تفاهم نامه همكاري امضا كرد.
به گزارش «اخبار بانك»، بانك سينا با هدف كمك به توسعه و تعالي فرهنگ ورزش در جامعه و ايجاد زمينه هاي لازم براي تشويق هموطنان به استفاده از امكانات و فضاهاي ورزشي، در توسعه و تجهيز مجموعه فرهنگي ورزشي توچال مشاركت مي كند.

طبق توافقات صورت گرفته، بانك سينا در پروژه طرح جامع الكترونيكي توچال مشاركت خواهد نمود. در اين طرح مجموعه فرهنگي ورزشي توچال به مجموعه الكترونيكي نمونه كشور تبديل خواهد شد.

در راستاي اين توافق، هم اكنون امكان فروش اينترنتي بليط هاي مجموعه فرهنگي ورزشي توچال از طريق وب سايت بانك سينا امكانپذير شده و علاقمندان مي توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي www.sinabank.ir بخش خريد و پرداخت اينترنتي نسبت به تهيه بليط به منظور استفاده از امكانات اين مجموعه اقدام نمايند.

هموطنان، ورزشكاران و ورزش دوستان با استفاده از كارت هاي هوشمند صادر شده مي توانند از امكانات مجموعه توچال به سادگي و در كوتاهترين زمان استفاده نمايند. اين كارت ها قابليت شارژ در همه درگاه هاي بانكي اعم از اينترنت، خودپرداز، كيوسك و نظير آن را دارد.
https://akhbarbank.com/vdcbwsbf.rhbg0piuur.html
تازه ترین اخبار