۰
اخبار بانك: تفاهم همکاری میان بانک گردشگری و اتحاديه صادركنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشيمي ايران، به امضای مدیران دو مجموعه رسید.
به گزارش «اخبار بانك» به نقل از روابط‌ عمومی بانک گردشگری، این تفاهم‌نامه به‌منظور ارتقاء سطح فعالیت‌های بانک گردشگری در حوزه صنعت نفت و در راستای برنامه‌های توسعه‌ای این بانک صورت می‌گیرد. 

بر اساس این‌گزارش، کمک به تسهیل صادرات با همکاری صندوق توسعه صادرات فرآورده‌های نفتي ايران به نمایندگی ازطرف صندوق ضمانت صادرات با استفاده از ضمانت‌نامه‌های صادراتی صندوق در جهت تأمین وثایق موردنیاز بانک و بیمه‌های صادراتی به‌منظور کاهش ریسک صادرات از جمله محورهای مندرج در این تفاهم‌نامه‌است. 

این گزارش حاکی است، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشيمي ايران نیز به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های بانک گردشگری در حوزه‌های مرتبط با صنایع مهم و استراتژیک نفت، متعهد شده تا به حمایت از حضور بانک در عرصه‌های نفت-گاز و پتروشیمی به‌صورت مستمر در کلیه فعالیت‌های خود و شرکت‌های عضو بپردازد. 

گفتنی‌است، مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور مدیران ارشد هر دو مجموعه برگزار شد و «علی‌اصغر سفری» به عنوان مدیرعامل بانک گردشگری و «سیدحمید حسینی و مهدي اسپندياري» به نمایندگی از اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشيمي ايران، سند یاد شده را تایید کردند.
https://akhbarbank.com/vdca0enu.49na615kk4.html
تازه ترین اخبار