۰
۳
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مهراقتصاد:

تمامي قراردادهای بانکی مهر اقتصاد تایید شرعی دارند

اخبار بانك: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مهراقتصاد گفت: کلیه قراردادهای تسهیلات منعقده بانک مهر اقتصاد تایید شرعی دارند.
تمامي قراردادهای بانکی مهر اقتصاد تایید شرعی دارند
حجت الاسلام نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهراقتصاد در گفت وگو با خبرنگار «اخبار بانك»، با بیان این مطلب اظهار داشت: سیر اصلی بانکداری اسلامی در بانک مهر اقتصاد به خوبی رعایت می شود.

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی نهاد نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد از سه زاویه قابل بررسی است که مهم ترین آن قراردادهای منعقده تسهیلات است که خوشبختانه تا حدود بسیار زیادی که درصد آن به بیش از ۹۸ درصد می رسد رعایت می شود.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: دغدغه دوم آموزش کارکنان، پرسنل و مدیران است و یکی از تاکیدات اصلی ما این است که مسئول اعتبارات و مسئول شعبه حتما باید آموزش های لازم را ببینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد بیان داشت: دغدغه سوم ما نیز مشتریان و تسهیلات گیرندگان است که در این زمینه باید به مشتریان به خوبی یادآوری شود محل مصرف و نوع تسهیلاتی که اخذ شده باید در همان راستا مصرف شود.

وی ادامه داد: در این زمینه نیز جزواتی تهیه شده که تلاش می شود با آموزش های مورد نظر به مشتریان نیز داده شود تا بانکداری اسلامی به طور کامل در قرار دادها رعایت شود.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه کسی که از تسهیلات بانکی استفاده می کند باید فقه آن را نیز بدانید افزود: در حوزه نمایندگی ولی فقه نظارت ویژه ای بر روی قرارداده اداریم و این را از پرسنل مطالبه می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: کسی که به بانک مراجعه می کند باید با توجه به نیاز خود تسهیلات و در همان راستا نیز مصرف کند و همواره به پرسنل آموزش داده ایم که این نکته به مشتریان یادآوری گردد.
https://akhbarbank.com/vdccpiqi.2bq4e8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
غلی
نظر شما اشتباه هستش اینها همشون ربا خواران
رسول
بله شاید روی فرم رعایت شود ولی در عمل از انجا که 99.9 درصد i@وام ها با فاکتور صوری است سیستم بانکداری ما صد پله بدتر از بانک اری ربوی است
Romania
اگه دغدغه اش اینجور مسایل بوده چرا یه گروهی دارن از موسسه به اسم ماموریت و فاکتورهای قلابی تنخواه ؛ ساختمان های چند طبقه بالا میبرن ؟؟؟
اگر هم وظایفش اینایی که میگید بوده ؛ کارهایی مثل سرک کشیدن توی زندگی شخصی کارمند هم توی شرح وظایفش بوده ؟؟؟!!!
تازه ترین اخبار