۰
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵

امکان ثبت مغایرت شتابی در سایت پست بانک

باتوجه به ایجاد سامانه رفع مغایرت‌ کارت‌های شتابی در وب سایت پست بانک، امکان ثبت و پیگیری الکترونیکی و لحظه‌ای(Online) مغایرت‌های مربوطه توسط مشتریان این بانک فراهم شد.
به گزارش «اخبار بانك»، فرهاد بهمنی رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک پست بانک ایران در گفتگوئی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: تمامی دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب، در مواقع استفاده از درگاه‌های الکترونیکی این بانک اعم از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) و کارتخوان(POS)، اینترنت بانک و تلفن‌بانک، اگر در مبادله‌ای با مغایرت روبرو شوند می‌توانند به جای مراجعه حضوری در شعب به وب سایت این بانک مراجعه نموده و در بخش بانکداری الکترونیک نوع مغایرت خود را به صورت غیرحضوری و در هرساعت از شبانه‌روز ثبت‌ و پیگیری كنند. 

وی افزود: مشتریان بلافاصله پس از بروز مغایرت می‌توانند به وب سایت این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir مراجعه نموده و پس از کلیک کردن بر روی منوی بانکداری الکترونیک و یا منوی درگاه پرداخت اینترنتی به بخش بانکداری اینترنتی هدایت‌شده و پس از کلیک مجدد بر روی آن، گزینه پیگیری مغایرت‌ شتابی را انتخاب و اطلاعات کارت خود را وارد كنند. 

بهمنی تصریح کرد: در این بخش نیز با واردکردن شماره کارت، مبلغ، شماره پیگیری، تاریخ تراکنش و کدامنیتی در ستون‌های مربوط، درخواست مغایرت مربوطه ثبت و در کمترین زمان ممکن رفع می‌شود.
رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک تأکید نمود: هریک از مشتریان در هنگام بروز مغایرت حتماً رسید خود را دریافت نموده و تا پایان رفع مغایرت نزد خود نگهدارند زیرا این رسید به عنوان سندی است که مراحل پیگیری و رفع مغایرت را تسهیل می‌بخشد. 

وی درپایان عنوان کرد: از این طریق تمامی مغایرت‌های موجود قابل رفع می‌باشد اما درصورت عدم رفع، مشتریان مستقر در استان‌های تهران و البرز می‌توانند با شماره ۸۴۲۸۴ و مشتریان مستقر در سایر استان‌ها نیز با همان شماره و فقط با گرفتن پیش شماره ۰۲۱ موضوع را پیگیری نموده و یا به نزدیک‌ترین شعبه این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
https://akhbarbank.com/vdcao0nu.49nyo15kk4.html
تازه ترین اخبار