۰
۱۱
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
اختصاصی/

اینترنت بانک قوامین بزودی راه اندازی می شود

خدمات الکترونیکی بانک قوامین نظیر اینترنت بانک به زودی راه اندازی شده و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.
اینترنت بانک قوامین بزودی راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک، سایت اطلاع رسانی بانک قوامین با قرار دادن لینک محیط اینترنت بانک در صفحه خود طی چند روز آینده از این سیستم بهره برداری می کند.

این بانک همچنین علاوه بر قرار دادن لینک اینترنت بانک، لینک تلفن بانک، پیامک بانک، موبایل بانک و همنین خرید شارژ و پرداخت قبوض خدماتی نظیر آب، برق، تلفن و ... را نیز قرار داده است.

به نظر می رسد راه اندازی این سیستم هم اکنون در مرحله تست نهایی بوده و طی چند روز آینده با ارائه نام کاربری و رمز ورود به اینترنت بانک این خدمت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

همچنین مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به سایت فوق از آدرس و تلفن های شعب بانک قوامین د رسراسر شعب و همچنین شعبی که دارای صدور کارت عابر بانک آنی و خودپرداز هستند مطلع شوند.
https://akhbarbank.com/vdcam0nu.49ney15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهرداد
سایت جدیدش اینه :
www.ghbi.ir
اكبر
سپاسگذاريم آقاي رييس
ملت
با سلام از بین اقوام کارمند و دوستان بانکی فقط به کارمندان مظلوم بانک قوامین بابت اعیاد اخیر هیچی ندادند ، از بانکی با این عظمت خیلی عجیبه. این همه سرمایه رو چیکار میکنن؟ نکنه.....!؟
موفقیت های هرسازمانی تابع تصمیمات گذشته اون سازمان هست مدیریت اون بانک با گذشت 8سال هنوز ثابت بوده شاید تونسته تو 10سال مجوز بانک رو بگیره ولی پرسنل اون بانک واقعا له شدن از کارمندان بانک می توانید بپرسید
ناشناس
مدیریت قوامین فوق العاده ضعبف هست فقط خدا به داد کارمندان قوامین برسه
ف6ا
واقعا
United States
یک ساعت میگذره نمیشه وارد اینترنت بانک شد 12/7/93.آدرسی که خوده شعبه داد با آدرسی که پرینت رمز دوم بود هردو را زدم . این به نظر شما نشون چیه؟؟؟؟؟ من رمز گرفتم که نرم بیرون صف عابر بانک معطل بشم. برا بازی کردن که نگرفتم حتما بعد از عید حسابمو خالی میکنم...... خدا توفیقتون بده
قیث
خیلی بد
رفيع زاده
عملكرد شما بسيار ضعيف است ونسبت به بانكهاي خصوصي ديگر بسيار عقب هستيد اميدوارم به زودي اين ضعف برطرف شود
بسيار بد
اکبر
United Kingdom
واقعا که امروز رفتم بانک همراه بانک گرفتم نصب که کردم میگه گوشی شما روت شده کار نکرد بعد کارمنداش میگن برنامه ما بروز واسه همین.خجالت داره بابا اسمشم گذاشتن بانک
تازه ترین اخبار