۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۸

همتي : ۹۳ سالی پرکار برای نظام بانکداری است

مديرعامل بانك ملي ايران سال پيش رو را براي سيستم بانكي سالي پركار خواند و افزود: شبكه بانكي كشور به عنوان بازوي اقتصادي دولت سهم بسزايي در كاهش تورم و افزايش توليد دارد.
همتي :  ۹۳ سالی پرکار برای نظام بانکداری  است
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، عبدالناصر همتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان آنکه اقتصاد مقاومتی مهمترین مساله برای اقتصاد کشور در سال آتی است، اظهار داشت: بخش های مختلف کشور و بانک ها باید برنامه های قوی اجرایی برای تحقق این سیاست تدوین و اجرا کنند.

وی از تلاش بانک ملی برای تحقق این خط مشی در سال آتی خبر داد و گفت: با توجه به نوسانات سال جاری و تعیین نرخ های سود، سال آتی شرایط برای سیستم بانکی سخت خواهد بود.

همتی با اشاره به هدف دولت برای کاهش نرخ تورم و رشد تولید در کشور، تصریح کرد: بانک ها برای تحقق این هدف باید پیشقدم شوند.

دكتر همتي با تاكيد بر اهميت اقتصاد مقاومتي و مهمترين خط مشي هاي تبيين شده توسط رهبر معظم انقلاب براي سال ۹۳ بيان داشت: بدون شك تمام اركان جامعه بايد در زمينه اجراي عملي اين خط مشي ها گام بردارند و بانك ملي ايران نيز به عنوان عضوي از شبكه بانكي كشور تمام تلاش و توان خود را براي رسيدن به اهداف تعيين شده به كار خواهد بست.

مديرعامل بانك ملي ايران سال پيش رو را براي سيستم بانكي سالي پركار خواند و افزود: شبكه بانكي كشور به عنوان بازوي اقتصادي دولت سهم بسزايي در كاهش تورم و افزايش توليد دارد.

وي در ادامه به تشريح روند حركت بانك ملي ايران در سال آتي پرداخت و دوران فعلي را برای بانک ملی ایران دوران اثر گذار اعلام كرد و اظهار داشت: تمامي اركان بانك در خدمت مردم و نظام هستند تا بتوانند بذر اميد را در دل تك تك هموطنان ميهن اسلامي بارور سازند.

گفتني است دكتر همتي در ابتداي سخنان خود توفيقات حاصل شده در حوزه بانكي را مرهون تلاش هاي جمعي اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه بانك دانست و از آنها به سبب اين همياري و همدلي قدرداني كرد.
https://akhbarbank.com/vdciqpar.t1arq2bcct.html
تازه ترین اخبار