۰
۲
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶
اختصاصی/

لفظ " مالي " از كوثر و عسكريه حذف مي شود

موسسه مالی و اعتباری کوثر و عسكريه که ماه گذشته مجوز رسمی از بانک مرکزی دریافت کرده اند بايد لفظ " مالي " را از نامه ها و تابلوهاي خود حذف كنند.
لفظ " مالي " از كوثر و عسكريه حذف مي شود
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک ، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال جاری بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به موسسه مالی و اعتباری کوثر و عسكريه اجازه افزایش سرمایه را داده است.

بر اساس نامه مذکور بانک مرکزی تاکید کرده است که ادامه رسیدگی به پرونده موسسه مذکور منوط به تغییر نام و حذف واژه "مالی" از عنوان موسسه می باشد.

موسسه مالی و اعتباری کوثر نیز در تاریخ ۲۵ تیر ماه امسال با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده علاوه بر تصویب افزایش سرمایه تا مبلغ چهار هزار میلیارد ریال به مدیران اجازه داد تغییر نام موسسه به نام دلخواه بانک مرکزی صورت پذیرد.

به نظر می رسید با توجه به تاکید صریح بانک مرکزی و تصویب مجمع این کار در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و تابلوهای سردرب شعب نیز تغییر پیدا کند.

با گذشت بیش از ۷ ماه از مصوبه مذکور مدیران دو موسسه اقدامی در جهت تغییر نام تابلوها انجام نداده‌اند و این نهاد‌ها کماکان با عنوان "موسسه مالی و اعتباری کوثر" ادامه فعالیت می دهد. 

https://akhbarbank.com/vdcjyhe8.uqevozsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
علی
فقط کوثر.
طبق بخشنامه داخلی هفنه گذشته موسسه نامبرده کلمه مالی حذف شده و سریعا درحال تغیر تابلوهای سردرب شعب هستند. گامی دیگر درجهت دستورات بانک مرکزی
تازه ترین اخبار