۰
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۱

قدردانی وزیر ورزش از بانک پاسارگاد

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از بانک پاسارگاد: حمایت از تیم ملی فوتبال، حمایت از کشور، هویت ملی و تمامیت ارضی کشورمان است.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در سخنانی با اشاره به این نکته که حمایت از تیم ملی فوتبال، حمایت از کشور، هویت ملی و تمامیت ارضی کشورمان است، تأکید کرد: حمایت از این تیم برای نیل به موفقیت، وظیفه آحاد ملت ایران است. 

وی در عین حال با قدردانی ویژه از بانک پاسارگاد به عنوان حامی ملی تیم ملی فوتبال، تلاش‌های زحمتکشان برنامه‌ریز در فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی را مورد ستایش قرار داد. 

کی‌روش: حضور بانک پاسارگاد به موقع بود 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم که حمایت بانک‌ پاسارگاد، انگیزه خوبی برای دیگر حامیان باشد تا قدم جلو بگذارند و از تیم ملی فوتبال در راه موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۴ حمایت کنند. 

کی‌روش با اشاره به ۱۱۴ روز باقیمانده تا شروع جام جهانی برزیل، تأکید کرد: از جانب جامعه فوتبال ایران به بانک پاسارگاد بابت این حضور به‌موقع و موثر تبریک می گویم و خاضعانه از دست‌اندرکاران این بانک تشکر می‌کنم و به آنان می گویم که با این اقدام، شما هیچ‌گاه افسوس از دست رفتن این فرصت را نخواهید خورد. 

وی اضافه کرد: همان گونه که در زمین فوتبال ۱۱ بازیکن داریم امکان این وجود دارد که ۱۱ ارگان مختلف نیز داشته باشیم که یک باشگاه ویژه حامیان تیم ملی فوتبال را تشکیل دهیم تا همه در این کار مهم مشارکت داشته باشند. 

کی‌روش خاطرنشان کرد: در فوتبال هیچ‌گاه پول به تنهایی عامل موفقیت یک تیم نیست که اگر این گونه بود تیم رئال مادرید باید همیشه قهرمان می‌شد ولی با برنامه‌ریزی صحیح و مدبرانه می‌توان آینده فوتبال ایران را تضمین کرد.


https://akhbarbank.com/vdcam0nu.49n6i15kk4.html
تازه ترین اخبار