۰
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
مجيد قاسمي:

بانك پاسارگاد وارد سرمايه گذاري ماجراجويانه شد

مدیرعامل بانک پاسارگاد شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) با پشتیبانی تمام اعضای گروه مالی پاسارگاد تشکیل شده است تا وارد سرمایه گذاری ماجراجویانه شود.
بانك پاسارگاد وارد سرمايه گذاري ماجراجويانه شد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، مجید قاسمی اظهار داشت: باید تمام ظرفیت‌های موجود در فضای اقتصادی کشور فعال شود و زمینه تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب، شکوفایی و تحول اقتصادی با استفاده از ثروت‌آفرینی از طریق علم و فناوری فراهم آید. 

وي  در جریان برگزاری همایش نقطه طلایی با اشاره به اینکه بخش های خصوصی به سرمایه گذاری ماجراجویانه بها دهند، اظهار داشت: گذر از اقتصاد مبتنی بر دارایی های سرزمینی به اقتصاد مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده ملی دیگر نه تنها تحولی در جهت گیری های امروز اقتصاد جهانی است بلکه به نظر مسیری ناگزیر در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد ملی است. 

قاسمي با بیان اینکه راه اقتصاد پویای آینده، از مسیر ارزش آفرینی از طریق دانش و فناوری می گذرد افزود: این موضوع در جهان از طریق سرمایه گذاری ماجراجویانه همراه با ارایه خدمات مدیریتی و کسب و کاری برای ایجاد کسب و کارهای فن آور محور، دانش بنیان و دانش محرک انجام می شود. 

وي در ادامه تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، گروه مالی پاسارگاد حضور در این میدان را نه تنها به عنوان یک وظیفه ملّی بر خود فرض می داند بلکه اینکار را فرصتی برای ثروت آفرینی و ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد ملی می داند و علاقه مند است در این مسیر در شبکه اقتصادی بخش خصوصی پیشرو باشد.

مدیر عامل بانک پاسارگاد همچنین گفت: پس از حضور موفق گروه مالی پاسارگاد در عرصه های مختلف کسب و کار، شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) با پشتیبانی تمام اعضای گروه مالی پاسارگاد تشکیل شده است تا به عنوان نماینده گروه مالی پاسارگاد در این عرصه قدم گذارد.

رئیس کل اسبق بانک مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: امید بسیار دارم که از طریق فعالیت شرکت شناسا، سایر بخش های خصوصی اقتصادی نیز به موضوع سرمایه گذاری ماجراجویانه همت گمارند؛ نهادهای اقتصادی خصوصی در کشور، می توانند با استفاده از صرف بخشی از هزینه های مسئولیت اجتماعی و یا هزینه های تبلیغاتی خود، در این زمینه وارد شده و جریان ساز جذب سرمایه های سرگردان کشور برای سرمایه گذاری در این زمینه باشند تا از این طریق، تمامی ظرفیت های موجود در فضای اقتصادی کشور فعال شود و زمینه تحقق بیانات مقام معظم رهبری، شکوفایی و تحول اقتصادی با استفاده از ثروت‌آفرینی از طریق علم و فناوری فراهم آید.
https://akhbarbank.com/vdcfmjd0.w6dyvagiiw.html
تازه ترین اخبار