۰
۱
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن:

حذف نام توسط بانک مرکزی مغایر اقدامات موسسه ثامن است

سپرده قانونی به حساب بانک مرکزی واریز شده است
مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن گفت: حذف نام این موسسه مغاير با اقداماتي است که اين موسسه با موافقت و رعايت کليه دستورات بانک مرکزي انجام داده است.
حذف نام توسط بانک مرکزی مغایر اقدامات موسسه ثامن است
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانک ، محمد حسين نظري توکلي مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن با صدور اطلاعیه ای که در سایت این نهاد مالی درج شده است حذف نام موسسه از سایت بانک مرکزی را برخلاف اقدامات موسسه خود دانست.

وی در این اطلاعیه که هفته گذشته بر روی خروجی سایت موسسه اعتباری ثامن است گفته است:"حذف نام موسسه ثامن کاملاً خلاف و مغاير با اقداماتي است که اين موسسه با موافقت و رعايت کليه دستورات بانک مرکزي انجام داده است و همه حکايت از همکاريهاي نزديک و ارتباطات مستقيم اينجانب محمد حسين نظري توکلي (مديرعامل) با مديران بانک مرکزي دارد.

"از مهترين آنها که نشان از قانوني بودن و تحت کنترل بودن اين موسسه توسط بانک مرکزي مي باشد ، واريزوجه سپرده قانوني به حساب بانک مرکزي توسط اين موسسه بشمار مي رود که مبلغ آن نيز قابل توجه مي باشد.

همچنين با عنايت به دستور بانک مرکزي در چند سال اخير اين موسسه با حذف کلمه الائمه از تعاوني اعتبار ثامن الائمه (ع) و تغيير نام به مؤسسه اعتباري ثامن ، نسبت به تغييرنام تمامي تابلوهاي شعب و حوزه هاي تحت سرپرستي خود در سراسر کشور اقدام نموده است.

آخرين و تنها موردي که در حال انجام است و اين موسسه به طور کاملاً جدي پيگير حصول نتيجه آن مي باشد، تغيير يا تبديل شخصيت حقوقي تعاوني اعتبار به مؤسسه به شمار مي رود و براي تحقق اين موضوع ،در حال حاضر جلسات متعددي في ما بين مديران محترم بانک مرکزي ، مديران وزارت تعاون و مجموعه ثامن صورت گرفته است.لازم به ذکر است موسسه اعتباری ثامن سال گذشته در راستای دستور بانک مرکزی مبنی بر تغییر نام موسساتی از اسامی ائمه اطهار استفاده می کنند نام خود را از ثامن الائمه به ثامن تغییر داد.
https://akhbarbank.com/vdcdnn0x.yt0zo6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
مسلم احمدی
به نظر من ثامن راست نمی گوید و هیچ اقدامی جهت مجوز گرفتن از بانک مرکزی نکرده است . یکسری پیر مرد از کار افتاده ترسو که فقط بفکر حفظ خود و درامد خود هستند تصمیم گیرنده هستند و موسسه را به نا کجا آباد می برند ....
افکار جدید توان جدید و خون تازه لازم است
تازه ترین اخبار