۰
۴
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶

آغاز تغییرات در هیات مدیره بانک ملی

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲ عضو هیات مدیره بانک ملی تغییر کردند و آقایان فطانت و فاطمی جایگزین آنها شدند.
آغاز تغییرات در هیات مدیره بانک ملی
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی جداگانه آقایان فاطمی اردکانی و فطانت فرد را جایگزین آقایان کمریی و خاکی در هیات مدیره بانک ملی کرد.

دکتر عبدالناصر همتی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه هیأت مدیره این بانک که روز دوشنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۲ برگزار شد ضمن معرفی دو عضو جدید از زحمات آقایان محمدابراهیم منصور خاکی و عباس کمرئی دو عضو پیشین هیأت مدیره این بانک قدردانی کرد.

دکتر محمد فطانت‌فرد دارای دکترای مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه است که سوابق اجرایی متعددی در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری از جمله عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی مدیرعامل بانک پارسیان و مدیرعاملی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان را در کارنامه خود دارد.

سید ولی الله فاطمی اردکانی مدارج علمی و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته معماری کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف به انجام رسانده و مسئولیت‌هایی از جمله مدیرعاملی شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، عضویت در کارگروه تجارت الکترونیک طرح تکفا، مسئولیت کارگروه توسعه ابزارهای مالی پرداخت الکترونیک وزارت امور اقتصادی و دارایی و مسئولیت‌های دیگری در حوزه بانکداری الکترونیک و انفورماتیک مرتبط با بانکداری را بر عهده داشته است.
https://akhbarbank.com/vdcamunu.49nwu15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
اقا انتخاب بجا و شایسته ای است. خدا کنه اقای خاکی و کمرای باز نشسته بشن
مهدی
بسیار عالی بهتر است واول ان بازنشسته را مرخص کنند
امید
تغییر ساختار بسیار ضروری است مخصوصا انتصابهای اخیر و افراد بازنشسته در هیئت مدیره از بانک بروند چون اگر توانائی داشتند وضع بانک این گونه نبود
فعال اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با تدیبر آقای همتی وضع بانک ملی تغییر کنه.
این اقدام شایسته ایی بود ولی کافی نیست.مشخص نیست ماندن افراد بازنشسته با مدرک لیسانس وبدون هیچ محبوبیت وتخصصی در هیت مدیره این بانک چه معنی داره
تازه ترین اخبار