آغاز تغییرات در هیات مدیره بانک ملی

11 دی 1392 ساعت 10:26

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲ عضو هیات مدیره بانک ملی تغییر کردند و آقایان فطانت و فاطمی جایگزین آنها شدند.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی جداگانه آقایان فاطمی اردکانی و فطانت فرد را جایگزین آقایان کمریی و خاکی در هیات مدیره بانک ملی کرد.

دکتر عبدالناصر همتی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه هیأت مدیره این بانک که روز دوشنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۲ برگزار شد ضمن معرفی دو عضو جدید از زحمات آقایان محمدابراهیم منصور خاکی و عباس کمرئی دو عضو پیشین هیأت مدیره این بانک قدردانی کرد.

دکتر محمد فطانت‌فرد دارای دکترای مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه است که سوابق اجرایی متعددی در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری از جمله عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی مدیرعامل بانک پارسیان و مدیرعاملی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان را در کارنامه خود دارد.

سید ولی الله فاطمی اردکانی مدارج علمی و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته معماری کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف به انجام رسانده و مسئولیت‌هایی از جمله مدیرعاملی شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، عضویت در کارگروه تجارت الکترونیک طرح تکفا، مسئولیت کارگروه توسعه ابزارهای مالی پرداخت الکترونیک وزارت امور اقتصادی و دارایی و مسئولیت‌های دیگری در حوزه بانکداری الکترونیک و انفورماتیک مرتبط با بانکداری را بر عهده داشته است.


کد مطلب: 20225

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/20225/آغاز-تغییرات-هیات-مدیره-بانک-ملی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com