۰
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی احکام جداگانه‌ای از سوی علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب شدند.

در این احکام جداگانه محمدعلی سهمانی به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سیدرضا ابراهیمی حسنی نیاکی، رحیم اسماعیلی دانا، حسن کاری و بهمن خادم به عنوان اعضای هیأت مدیره بانک توسعه تعاون منصوب شدند.

در این احکام جداگانه آمده است: تعاون به عنوان یکی از سه رکن اقتصاد در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است . بی‌گمان بدون حمایت مالی درست از نظام تعاونی، ظرفیت‌های بخش تعاون برای تحقق سه هدف اشتغالزایی، فقرزدایی و ارتقای سرمایه اجتماعی شکوفا نخواهد شد.

از آن جا که دولت تدبیر و امید به هر سه هدف مذکور عنایت خاص دارد ، امید است با به کارگیری همه مساعی خود در جهت جذب سرمایه‌های کشور به بخش تعاون ، حمایت از تعاونی‌ها و تعاونگران فعال و توسعه اشتغال از مسیر هدایت درست سرمایه های بانک اقدام نمایید.

در این احکام آمده است: در این مسیر به رعایت چارچوب های کلی سیاست های نظام ، دولت تدبیر و امید و همچنین مندرجات برنامه ارائه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی برای ارتقای بخش تعاون اهتمام ورزید .

همچنین ضرورت دارد اصول ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشور، طراحی و اجرای سازوکارهای تضمین دقت در واگذاری وام ها و سایر اعتبارات بانک ، طراحی و اجرای راهبردها و راهکارهای مبارزه با هر گونه فساد و رانت خواری، تضمین به کارگیری سرمایه های بانک در جهت توسعه مولد واقعی بخش تعاونی راهنمای اقدامات جنابعالی و سایر اعضای هیات مدیره باشد.

در پایان آمده است: امید است با اتکا به پروردگار متعال، و در سایه عمل مبتنی بر علم و عقلانیت، سیاست ها و اقدامات بانک توسعه تعاون در جهت کارامدی بیشتر نظام اقتصادی کشور و نیل به توسعه پایدار اعمال شوند.
https://akhbarbank.com/vdcefo8z.jh8v7i9bbj.html
تازه ترین اخبار