۰
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲

دزدی از كارت‌های اعتباری مردم

سارق به بهانه این‌كه مردم در قرعه‌كشی «هزاران لبخند همراه اول» برنده شده‌اند، به منظور واریز پول به حسابشان مشخصات و رمز كارت‌هایشان را به‌دست می‌آورد و پول‌هایشان را سرقت می‌كرد.
دزدی از كارت‌های اعتباری مردم
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در اداره پلیس فتای شهرستان شهریار علیه مردی به اتهام سرقت پول‌هایش شكایت كرد.

شاكی گفت: چند روز پیش مردی با تلفن همراهم تماس گرفت و با ادعای این‌كه در قرعه‌كشی «هزاران لبخند همراه اول» برنده ۴۰۰ هزار تومان پول شده‌ام، خواست مشخصاتم را در اختیار وی قرار دهم تا پس از بررسی و صحت هویتم برای واریز پول جایزه‌ام اقدام كند.

وی افزود:‌ بعد از چند ساعت دوباره همان مرد تماس گرفت و با ادعای این‌كه مشخصاتم با فرد برنده مطابقت دارد، از من خواست مقابل یك دستگاه خودپرداز بانك بروم و زبان دستگاه را به انگلیسی تغییر دهم تا او پول جایزه را به حسابم واریز كند.

مرد برنده، نقره داغ شد

شاكی یادآور شد: طبق خواسته آن مرد عمل كردم. سپس دوباره در تماس تلفنی گفت پول را به حسابم واریز كرده اما باید روز بعد آن را برداشت كنم. اما روز بعد هنگام بررسی حسابم در یكی از خودپرداز‌های شهرمان اردبیل، متوجه شدم به جای واریز ۴۰۰ هزار تومان پول به حسابم، موجودی حسابم كه حدود ۶۰۰ هزار تومان بود، سرقت شده است. همان موقع به مركز پلیس مراجعه كردم و در تحقیقات مشخص شد سارق، پول را به یك حساب بانكی در شهریار منتقل و همان جا برداشت كرده است.

ماموران فتای غرب استان تهران با توجه به پرونده نیابتی این مرد، تحقیقات برای دستگیری دزد فراری را آغاز كردند تا این‌كه چند روز پیش در این ارتباط مرد جوانی دستگیر شد.

برادر زندانی‌ام دزد است

متهم در بازجویی ادعا كرد برادرش كه اكنون به اتهام دزدی دیگری، زندانی است، سر شاكی كلاه گذاشته و اموالش را دزدیده است.

او گفت: برادرش در پی تماس تلفنی با افراد مختلف ادعا می‌كرده آنها در قرعه‌كشی برنده شده‌اند و با جلب اعتماد اشخاص، مشخصات و حتی رمز اول و دوم كارتشان را به دست می‌‌آورده و در ادامه به جای واریز پول جایزه، حساب بانكی آنها را خالی می‌كرده است.

بنابراین گزارش، در پی اظهارات مرد متهم، با دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهریار قرار شد مرد زندانی هم برای تحقیقات و مواجهه حضوری با برادرش كه به اتهام سرقت دستگیر شده است، به پلیس فتای شهریار احضار تا مشخص شود كدام یك از این دو برادر در دزدی از حساب‌های مردم نقش داشته و راز دیگر جرایمشان نیز برملا شود.
https://akhbarbank.com/vdcc0sqs.2bqxm8laa2.html
تازه ترین اخبار