۰
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه زندگی کاریزما (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1402 روز دوشنبه 11 تیرماه 1403 با حضور 70.41 درصد سهامداران، در دانشگاه خاتم تهران برگزار و طی آن علاوه بر تصویب صورت‌های مالی، با تقسیم 20 ریال سود به ازای هر سهم موافقت شد.
بیمه زندگی کاریزما 2 تومان سود تقسیم کرد!
به گزارش اخباربانک، عباس اسلامی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه، گزارش جامعی از عملکرد بیمه کاریزما در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 ارائه کرد و با اشاره به روند رو به رشد شرکت طی دو سال گذشته گفت: سیر صعودی رشد پرتفوی در شرکت بیمه کاریزما قابل توجه است، به طوری که از رقم ۳.۴ میلیارد تومان در عملکرد پنج ماهه سال 1401 به عدد ۱۳۳ میلیارد تومان در پایان سال 1402و در نهایت به پرتفوی ۲۹۳ میلیارد تومانی در سه ماهه اول سال جاری رسیده‌ایم که این روند رشد مطلوب و نشان از چشم‌انداز روشنی در کسب سهم بازار قابل قبول این شرکت قبل از جشن دو سالگی در آذر ماه ۱۴۰۳ دارد.

اسلامی درخصوص اهداف عملیاتی محقق شده در این شرکت نیز خاطرنشان کرد: تمرکز بر حضور در اکوسیستم دیجیتال بازارهای مالی و ایجاد ظرفیت‌های بیمه‌ای بیشتر در گروه مالی کاریزما، برنامه‌ریزی عملیاتی در خصوص بازاریابی B2B با تأکید بر منابع سازمانی بیمه‌گذاران، رشد محقق شده در این شرکت قابلیت بهبود در تمامی‌ حوزه‌ها را خواهد داشت.

عضو هیأت مدیره بیمه کاریزما از توسعه شبکه فروش با همکاری با کارگزاران نخبه صنعت بیمه و افتتاح شعب در سراسر کشور به عنوان برنامه‌های آتی این شرکت با هدف توسعه فروش و ارتقای کیفیت خدمات در این شرکت نام برد.

همچنین در این مجمع که با حضور اعضای هیأت مدیره، نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به سئوالات سهامداران، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 توسط سهامداران تصویب و با تخصیص مبلغ 20 ریال به ازای هر سهم نیز در این مجمع موافقت شد.

در پایان مجمع نیز با رأی سهامداران، مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی، مؤسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس قانونی و حسابرس علی‌البدل به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات نیز، به‌عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار این شرکت انتخاب شدند.

از دیگر مصوبات این مجمع، انتخاب محاسب فنی رسمی بیمه اصلی ( اکچوئر رسمی بیمه ) و علی‌البدل طبق آیین‌نامه شماره 78 شورای عالی بیمه برای سال مالی 1403 و تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره برای عملکرد سال مالی 1402 بود.
 
https://akhbarbank.com/vdcaoeno.49nmm15kk4.html
تازه ترین اخبار