۰
بانک صادرات بسته ویژه تأمین مالی مدارس و شامل 8 محصول نوین را در اختیار مدیران، معلمان و کارکنان مدارس، دانش‌آموزان و اولیاء معرفی کرد.
به گزارش اخباربانک، بانک صادرات با هدف تداوم مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به بهبود و ارتقای سطح کیفی آموزش و پاسخ‌گویی به نیاز دانش‌آموزان و خانواده‌ها و همچنین تسهیل جریان نقدینگی و تأمین مالی مدارس، بسته ویژه تأمین مالی مدارس را با استفاده از ظرفیت 8 محصول از جمله چکنو، سنای کسب و کار، سنای 2، سپاس سپهر، خرید دین با شرایط ویژه، بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان، تسهیلات ویژه مدیران مدارس و سپهر دانش ارائه کرد.

بر اساس ایت گزارش، تمهیدات و خدمات قابل ارائه در این بسته، محصولات چکنو (نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی) به عنوان مهمترین جایگزین چک‌های کاغذی، سنای کسب و کار با سقف تسهیلاتی 5 میلیارد تومان ، سنای2 با سقف تسهیلاتی 300 میلیون تومان و طرح سپاس سپهر با اعطای وام قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان برای اولیاء دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

خرید دین با شرایط ویژه، بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان و تسهیلات ویژه مدیران مدارس و همچنین محصول سپهر دانش با کارکرد ارائه کارت بانکی ویژه دانش‌آموزان با سقف نقل و انتقال و تراکنش‌های بانکداری الکترونیکی محدود هفتگی از جمله این طرح‌ها است.

در این بسته معلمان و کارکنان مدارس نیز علاوه بر برخورداری از طرح‌های بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان از مزیت‌های طرح‌های سنای 2 و سپاس سپهر بهره‌مند خواهند شد و با شرایط آسان، امکان تأمین نقدینگی مورد نیاز را در بانک صادرات ایران خواهند داشت.

بانک صادرات ایران به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به ارتقای کیفیت آموزشی در مناطق محروم تاکنون بیش از 50 مدرسه با امکانات مناسب با نام شهدای بانک صادرات ایران در این مناطق احداث کرده و این روند از طریق ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک همچنان ادامه دارد.​
https://akhbarbank.com/vdcbzfb9.rhbswpiuur.html
تازه ترین اخبار