۰
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۴

پيش بيني بهاي طلا به نقل از تحليگر كيتكو

آينده طلا در ماه فوريه با كاهش مواجه مي شود و با بازگشايي بازار نيويورك در روز دوشنبه پيش بيني مي شود طلا با كمي افت روبرو شود.
پيش بيني بهاي طلا به نقل از تحليگر كيتكو
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از كيتكو، شاخص دلار آمريكا به صورت يك عامل منفي ديده مي شود اما در معاملات اخير دلار آمريكا قدرت بيشتري داشته است. 

بر اساس اين گزارش ممكن است مذاكرات در مورد پرتگاه مالي آمريكا با پيشرفت هاي ناچيز مواجه شود در حالي كه جان بوتر رييس مجلس براي توافق، پيشنهاداتي از جمله اخذ ماليات بيشتر از افرادي كه درآمدشان بالاي يك ميليون دلار است و افزايش سقف بدهي هاي آمريكا تا يكسال آينده را ارايه داده است. 

همچنين در اين خبر ليبرال دموكرات ژاپن در انتخابات پيروز شده است كه انتظار دريافت نقدينگي بيشترازشروع اين هفته از بانك ژاپن را دارد.
چارت كيتكو نشان مي دهد كه شاخص دلار آمريكا در اين شرايط در معرض افت قرار گيردهمانطور كه هفته گذشته ديده شد دلار آمريكا طي هفته با ضرر مواجه نشد و هفته به پايان رسيد.
 
اگرچه كاهش دلار به طور طبيعي، تقويت طلا و كالاهاي مصرفي را در پي دارداما بهاي طلا در ۵ نوامبر و ۷ دسامبر به مبلغ ۱۶۸۵.۷۰ دلار در هر اونس يعني پايين ترين سطح خود رسيده بود. 

پيش بيني مي شود ميانگين نوسان كوتاه مدت طلا در آينده كم باشد به طوريكه ميانگين نوسان ۲۰ روزه و ۵۰ روزه بهاي طلا ضعيف است كه در اين مدت كوتاه معامله گران در پي روند رشد منفي بازار هستند.
همچنين انتظار مي رود در آخر اين هفته شاخص ارزش دلار و بهاي طلا پايين بيايد.
https://akhbarbank.com/vdcc.iq4a2bqm0la82.html
تازه ترین اخبار