۰
در بین ۱۹ بانک موجود در جدول زیر همه بانک­ها در همراه بانک خود سرویس اعلام موجودی را به مشتریان خود ارائه می­دهند. همچنین در همه همراه‌بانک‌ها اعلام سه گردش آخر (به‌جز توسعه تعاون)، انتقال وجه (به‌جز رفاه و توسعه صادرات)، پرداخت قبوض(به غیر از دی) قابل استفاده است.
سرویس‌های قابل دسترسی در همراه‌بانک‌های مختلف کدامند؟‌
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، بانک تجارت در همراه بانک خود، علاوه بر چهار سرویس فوق تسهیلات اقساط و خدمات چک را به مشتریان را پشتیبانی می­کند.

بانک مسکن علاوه بر سرویس­های ذکر شده امکان مسدود کردن کارت، پرداخت تسهیلات اقساطی (که احتمالا یکی از محبوب‌ترین سرویس­ها باشد) و اعلام مانده کارت شتابی را برای مشریان به وجود آورده است.

خرید کارت شارژ سیم کارت نیز در همراه‌بانک­های مسکن، ملی، صادرات، پاسارگاد، پست بانک، تات و پارسیان قابل دسترسی است.

با راه­اندازی همراه بانک سپه این بانک ۶ سرویس اعلام موجودی، سه گردش آخر، شبا، تغییر رمز، انتقال وجه و پرداخت قبوض را برای مشتریان به وجود آورده است.

در همراه­بانک ملت دسترسی به خدمات چک از قبیل تایید مبلغ، استعلام وضعیت چک، اعلام چک برگشتی و غیرفعال کردن چک برگشتی وجود دارد.

در همراه­بانک کشاورزی تنها سرویس­های اعلام مانده حساب و سه گردش آخر انتقال وجه و تغییر رمز وجود دارد.

در همراه­بانک رفاه سرویس جالبی به نام حق بیمه دیده می­شود که مشترک با وارد کردن شماره بیمه و مبلغ آن می­تواند حق بیمه ماهانه­اش را پرداخت ­کند. در این سامانه اعلام سه گردش آخر، پرداخت قبوض، تغییر رمز و خدمات چک نیز برای مشتریان وجود دارد.

در همراه بانک اقتصاد نوین تنها ۴ سرویس اعلام مانده حساب، اعلام سه گردش آخر، انتقال وجه و پرداخت قبوض قابل استفاده است.

همراه­بانک توسعه تعاون هم فقط سرویس­های اعلام مانده، اعلام مانده کارت شتابی انتقال وجه و پرداخت قبوض را به مشتریان ارئه می­دهد.

همراه بانک پارسیان از پرداخت موبایل جدا شده و در دو بسته نرم­افزار به صورت جداگانه به مشتریان ارائه می­شود. درخواست لیست حساب­ها و کارت­ها، اعلام موجودی، اعلام سه تراکنش، جزئیات وام، انتقال وجه، هم­زمان سازی توکن، خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت قبض و وضعیت چک از جمله خدماتی است که در همراه بانک پارسیان به مشریانش ارائه می­شود.

سامانه پرداخت همراه که به بانک پاسارگاد تعلق دارد امکان اعلام موجودی، کارت­های عضو شتاب، انتقال وجه کارت به کارت (درون بانکی)، پرداخت قبض، خرید شارژ و دریافت سه گردش آخر را در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

درخواست مسدود کردن کارت، اعلام موجودی سپرده­ها، مشاهده لیست کارت­ها، مشاهده گردش سپرده­ها و درخواست مشاهده لیست تسهیلات هم در SMS بانک پاسارگاد مشاهده می­شود. به تازگی پرداخت مبتنی بر USSD را نیز با همکاری شرکت ایرانسل راه اندازی کرده است. مشترکان ایرانسل و دارندگان کارت­های عضو شتاب بدون نصب هیچ­گونه نرم­افزاری می­توانند از این سرویس استفاده کنند.

اما بانک سامان در سرویس USSD خود با همکاری دو اپراتور ایرانسل و تالیا سرویس­های بانکی و پرداختی ارایه می­دهد و مشتری با استفاده از کدهای دستوری می­تواند این خدمات را دریافت کند. در حال حاضر فقط سرویس این سامانه محدود به اعلام مانده حساب می­شود. اما با اخذ مجوزهای لازم به زودی سرویس­های اعلام گردش حساب و انتقال وجه هم به آن افزوده می­شود. در بخش پرداخت هم امکان خرید شارژ، پرداخت قبض، و خرید کارت تلفن می­شود.
https://akhbarbank.com/vdch.-n6t23nviftd2.html
تازه ترین اخبار