۰
۱
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

چک های صیاد در بانک‌ها نایاب شد

چکهای صادره جدید توسط بانک ها چند روزی است که نایاب شده است.
چک های صیاد در بانک‌ها نایاب شد
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، علی‌رغم فراخوان چند ماهه شبکه بانکی برای دریافت دسته چک صیاد به نظر می رسد در برخی از شعب بانک ها این دسته چک ها نایاب شده است.

 مشاهدات میدانی خبرنگار اخبار بانک از چند شعبه بانک های کشور حکایت از این دارد چکهای جدید بانک مرکزی موسوم به صیاد نایاب شده و متصدیان امور بانکی مشتریان را به هفته های بعد جهت دریافت دسته چک رهنمایی می کنند.

 از چند ماه پیش بانک ها بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی و طی فراخوان های پیاپی از مشتریان خواسته اند که دسته چک های قدیمی خود را تحویل داده و دسته چکهای جدید موسوم به صیاد را دریافت کنند.

 این مهم تا اواخر مردادماه به خوبی پیش می رود اما با ورود به شهریور ماه و مراجعه بسیار زیاد مشتریان برای تعویض دسته چک ها به نظر می‌رسد شبکه بانکی با کمبود دسته چک روبرو شده است.

 البته در این میان برخی از بانک ها با برنامه ریزی صحیح و پیش بینی افزایش مراجعات جهت تعویض دسته چک به خوبی پاسخ مشتریان را داده و دسته چک های جدید را به آنها اعطا می نمایند.

 برخی از بانک ها نیز که دسته چک صیاد هم دارند مدیریت کرده و به جهت رفاه حال همه مشتریان تنها یک دسته چک ده برگی به مشتری می‌دهند.
https://akhbarbank.com/vdcezv8p.jh8wvi9bbj.html
برچسب ها: چک صیاد
مشاهده نظر مخاطبان
حسین
Iran, Islamic Republic of
همه اتفاقات داره تو ی این دوره میفته،کارهای بی برنامه دولت در تمام زمینها مشهود،بانک مرکزی که فقط دستور یکسری افراد بیسواد،و به جناحی ،سیاسی با بانکها برخورد میکنه،واقعا همچی بهم ریخته،اقایون مجلسی خواهشا یک فکری برای بی تدبیری دولتها در این زمینه ها بکننین،بانک مرکزی باید نهاد مستقل از دولت باشه،اقتصادی دولتی ،و اجبار و زور دولتها همه اقتصاد کشورو نابود کرده،بانکها رو ببینین،چه وضعیتی پیدا کردن،ریشه همه این گرفتاریها در دولتها بود که به شکل دستوری تسهیلات ،نسخه بدون منطق برای هر جایی تجویز میکنند،تا کی این تصدیگری دولت در ایران تموم خواهد شد،هرجا که سر میزن فساد در نهاد دولتی دیده میشه
تازه ترین اخبار