۰
۲
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴

سکه رکورد زد/ نرخ طلا رو به افزایش است

طی روزهای گذشته طلا تا گرمی 150 هزار تومان هم بالا رفت اما سکه 1 میلیون و 520 هزار تومان بود و این موضوع نشان می‌دهد که بر روی نرخ سکه حباب داریم.
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایلنا، محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مورد وضعیت بازار طلا اظهار داشت: در حالی که قیمت جهانی طلا رو به کاهش است اما از هفته گذشته تاکنون نرخ طلا در ایران رو به افزایش است که دو عامل افزایش تقاضا و افزایش قیمت ارز باعث این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه بهای سکه حدود ۱۷ هزار تومان نسبت به هفته گذشته رشد داشته است، افزود: افزایش تقاضا در بازار و رشد بهای ارز، قیمت سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد.

کشتی‌آرای گفت: ضمن آنکه بهای نیم سکه نیز به شدت رشد داشته و سکه‌های یک گرمی هم تا ۲۵ هزار تومان افزایش داشت که یک رکورد قیمتی را رقم زد.

وی با بیان اینکه قیمت اونس جهانی به ۱۳۲۳ دلار رسید، گفت: در بازار اولین روز هفته بهای سکه تمام به ۱ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان ، بهای نیم سکه به ۷۷۲ هزار تومان، قیمت ربع سکه به ۴۹۵ هزار تومان و بهای سکه‌های یک گرمی هم به ۳۳۰ هزار تومان رسید. همچنین بهای طلای ۱۸ عیار به ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا نیز به ۶۴۴ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته طلا تا گرمی ۱۵۰ هزار تومان هم بالا رفت اما  سکه ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود و این موضوع نشان می‌دهد که بر روی نرخ سکه حباب داریم.
 
https://akhbarbank.com/vdcjhhei.uqeohzsffu.html
برچسب ها: سکه بهای طلا
مشاهده نظر مخاطبان
حسام
Iran, Islamic Republic of
همین برادر بزرگوار تا یک ماه پیش اعلام کرده بود سکه طلا نخرید چون در حال کاهش است و ضرر می‌کنید.
فیضی
Iran, Islamic Republic of
عجب اقتصادی داریم بورس دنیا سقوط میکنه اینجا بورس میره بالا طلا ی جهانی میاد پایین طلا وسکه اینجا میره بالا ارزش دلار توی دنیا کم میشه اینجا میره روی پنج هزارتومن سود بانکی یه شبه پنج درصد میره بالا بورس هم باهاش میره بالا ملک رکوده قیمتش باز میره بالا رشد اقتصادی افزایش پیدا میکنه بیکاری میره بالا نفت گرون میشه دلار اصلا پیدا نمیشه قیمت سهم ها همه قرمزن جالبه شاخص میره بالا حقوق کازگر ۹۰۰تومنه اما همه توی صف سکه و دلارن واقعا کی به کیه؟؟؟؟
تازه ترین اخبار