۰
۷
اخبار بانک: سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن جهت ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان با حضور مدیر حوزه مدیریت، معاون طرح و برنامه، مدیر و کارکنان انفورماتیک رونمایی شد.
رونمایی از سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن با کد#6788*
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، در مراسم رونمایی از سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن که در ساختمان آرژانتین برگزار شد، معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن اظهار داشت: همبانک یکی از سرویس‌های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD است که با مشارکت مدیریت انفورماتیک و شرکت ثامن ارتباط عصر راه اندازی شده که بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار، بروی تمامی گوشی‌های تلفن همراه و صرفاً با وارد کردن سر شماره #۶۷۸۸* قابل استفاده است.

امیر صحت در مراسم رونمایی از سرویس همبانک ثامن بیان داشت: سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن، خدمتی نوین در عرصه بانکداری الکترونیک می‌باشد که به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان فعال شده است.

صحت در ادامه افزود: مشتریان با استفاده از این سرویس می‌توانند خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت صورتحساب و موجودی، انسداد کارت، مشاهده تسهیلات و پرداخت اقساط غیره را استفاده نمایند.

معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری ثامن با اشاره به امنیت بالای این سرویس نسبت به سایر سرویس‌های بانکی گفت: عدم پرداخت هزینه زیرساخت ارتباطی توسط کاربران همبانک در مقایسه با پرداخت هزینه ارسال sms و یا استفاده از GPRS در سایر سامانه های بانکداری همراه، سرعت، امنیت و عدم وابستگی به نوع سیستم عامل و گوشی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: استفاده از همبانک هیچ گونه محدودیتی ندارد و تراکنش‌ها در این سرویس به صورت آنی انجام می‌شود؛ لذا مشتریان در کمترین زمان ممکن امور بانکی خود را در امنیت کامل می‌توانند انجام دهند.

صحت در پایان تاکید کرد: استفاده از این سرویس بر بستر امن USSD پیاده سازی شده و هیچ گونه اطلاعاتی بر روی گوشی همراه ذخیره نخواهد شد.

بر این اساس مشتريان داراي ثامن کارت می‌توانند با اتصال به سر شماره #۶۷۸۸* از سرویس‌های همبانک ثامن بهره‌مند شوند.
افزون بر این تلفن بانک و اینترنت بانک ثامن هم راه اندازی شده است که رضایت مندی مشتریان را به همراه داشته است.
https://akhbarbank.com/vdcaiyne.49niu15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
محسن
ضمن عرض سلام وتشکر از تلاش مسولین موسسه خواهشمندم بیشتر تمرکز خود را در جهت هر چه سریعتر گرفتن مجوز و مراحل پذیره نویسی به کار ببندید.که البته این سرویس نیز خود یه گام مهم در این جهت است.
این سرویس چی است؟
به چکار میاد؟
هادی طبس
خوب مشخصه دیگه
اعلام موجودی
گردش حساب
پرداخت اقساط
خرید شارژ
تغییر رمز
بدون هزینه .سرعت در انجام کار
بدون هیچ گونه نرمافزار
حتی با گوشیهای معمولی هم انجام میشه
فقط با گرفتن 6788
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی طفلی این همه توضیح داده تو متن خبر...همینجوری درس میخوندی !!!
احمد
درود به شرفتون که فنی ترین و قویترین موسسه هستید . فقط زودتر دست بجنبونید برای پذیره نویسی که داره کارهای بانک مرکزی اعصاب خردکن میشه!!!!!
حمید
جالبه ممنون از ثامن ایشا...تا بانک شدن
دوست
سلام . فعلا مجوز بگیرین نمی خواد خود شیرینی کنید .
تازه ترین اخبار