۰
اخبار بانک: رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: این شرکت درسال 93 بیش از شش هزار میلیارد تومان به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان خسارت پرداخت کرده است.
بیمه ایران درسال 93 بیش از شش هزار میلیاردتومان خسارت پرداخت کرده است
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،محمود امراللهی در آیین رونمایی از بسته بیمه ای حمایتی صنایع کوچک وابسته به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر،افزود: بلایای وحوادث طبیعی خبر نمی کنند و بهتر است قبل از آغازهر فعالیت جان واموال خود را بیمه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمه ایران بنیانگذار صنعت بیمه درکشوراست ادامه داد: صنعت بیمه با بیمه ایران درکشورشکل گرفت و سازمان های بیمه ای ازجمله تامین اجتماعی،خدمات درمانی و بیمه مرکزی از درون این مجموعه بوجود آمده اند.

مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: هم اکنون نیز این شرکت بیمه ای به عنوان تنها شرکت بیمه ای دولتی درکنار ۲۹ شرکت بیمه غیر دولتی خدمات بیمه ای به بیمه گذاران ارائه می دهد.

امراللهی با بیان اینکه بزرگترین خسارت صنعت بیمه درسال ۹۳ به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی این مجموعه به شرکت بهره برداری مترو تهران پرداخت شده است، تصریح کرد: دو هفته قبل نیز بزرگترین خسارت صنعت بیمه درسال ۹۴ را به یک بیمه گذارخصوصی به میزان ۱۱۵ میلیارد ریال پرداخت کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ بیش از شش هزارمیلیارد تومان به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان خسارت پرداخت کرده ایم، اضافه کرد: طبق آمار ما به طور متوسط روزانه بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان خرد و کلان درحوزه های مختلف بیمه ای همانند اتومبیل،آتش سوزی، مسوولیت،درمان و کشتی و هواپیما غرامت پرداخت کرده ایم که در صنعت بیمه ایران بی سابقه است.

وی درعین حال استراتژی شرکت متبوعش را شفافیت، کیفیت، توسعه فرهنگ بیمه به ویژه بیمه عمرعنوان کرد و افزود: دراین راستا مجامع فصلی را به طور مرتب برگزار کرده همچنین به دنبال افزایش کیفیت طرح های بیمه ای هستیم.

امراللهی اضافه کرد:درسال جاری نیزتوسعه فرهنگ بیمه به ویژه بیمه عمررا در بین اقشار مختلف مردم را در دستور کار داریم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران درادامه تشریح سایر برنامه های این شرکت عنوان کرد: استفاده از خدمات تلفن همراه دراطلاع رسانی وپرداخت اقساط بیمه ای را در سال جاری به طور جد پی گیری کرده و درسال ۹۴ طرح عرضه بیمه نامه حوادث نوروزی با همکاری ایرانسل دومین اپراتور بزرگ کشوراجرایی شد.

امراللهی ادامه داد:همچنین به تازگی طرح عرضه بیمه نامه آتش سوزی ازطریق تلفن همراه را آغاز کرده ایم، دراین طرح بیمه گذاران تنها با ارائه کدملی و کدپستی می تواند تا سقف ۵۰ میلیون تومان بیمه نامه اتش سوزی برای منزل مسکونی خود خریداری کنند.

وی درباره تازه ترین قرارداد همکاری شرکت متبوعش با شهرک های صنعتی نیز گفت:دراین قرارداد ابتدا تمامی ریسک ها و خطراتی که در رابطه با صنایع کوچک است با اقدام مشترک مسوولان بیمه ایران و شهرک های صنعتی احصا و شناسایی شد ودرپایان بررسی های کارشناسی سه بسته بیمه ای به همین منظورطراحی و آماده عرضه شده است که به تدریج دراختیارتمامی بیمه گذاران صنایع کوچک درسراسر کشورقرار خواهد گرفت.

به گفته وی به طور حتم مسوولان و مدیران صنایع کوچک با خریداری این محصول کارآمد و به روز که کامل است آرامش و امنیت را برای مجموعه خود به ارمغان خواهند برد.

آیین رونمایی از رونمایی از بسته بیمه ای حمایتی ازصنایع کوچک سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران امروز(شنبه) درشعبه بیمه ایران درکرج برگزار شد.

در این مراسم سید محمد علی ابریشمی معاون وزیرصنعت،معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران،محمد کولیوند نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی،اعضای هیات مدیره بیمه ایران،گودرز رضایی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرزو تنی چند از مدیران استانی و بومی حضورداشتند.
https://akhbarbank.com/vdcdsx0s.yt09z6a22y.html
تازه ترین اخبار