۰
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵

بیمه تعهدی برای پرداخت تمامی خسارت ندارد

یک کارشناس بیمه درباره‌ نارضایتی بیمه‌شدگان از عدم پرداخت بیمه خسارت تصادفات به‌طور کامل گفت: این توقع که بیمه باید تمامی مبلغ خسارات وارده به بیمه شونده را پرداخت کند اشتباه است، چرا که سقف تعهدات بیمه اندک است و بیمه توانایی پرداخت مابه‌التفاوت را ندارد.
بیمه تعهدی برای پرداخت تمامی خسارت ندارد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، مهدی گشادرو در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت بیمه با پرداخت‌های فعلی توانسته است رضایت مشتریان را حاصل کند؟ گفت: بررسی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که میزان مبلغ خسارت دریافتی قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد: اکثر بیمه‌گذاران حداقل بیمه‌نامه را خریداری می‌کنند اما در زمان بروز حادثه، این توقع را دارند که بیمه تمامی خسارت وارده به آنها را پرداخت کند.

گشادرو اظهار کرد: یکی‌دیگر از دلایل بیمه‌شوندگان برای پرداخت تمامی خسارت از طرف بیمه این است که خسارت وارد شده موجب شده از قیمت ماشین‌شان کاسته شود.

وی هم چنین گفت: بعضی از بیمه‌شوندگان مدعی هستند که بعضی از بیمه‌ها در پرداخت مبلغ خسارت وارد شده تخطی می‌کنند، اما این چنین نیست، چرا که بازرسی‌های انجام شده، نشان می‌دهد میزان خسارت‌های وارد شده بالاتر از انتظار بیمه‌شوندگان بوده است.

این کارشناس در پایان خاطر نشان کرد: معمولا در هر حرفه‌ای درصدی از نارضایتی وجود دارد.
https://akhbarbank.com/vdcaman6.49nmu15kk4.html
تازه ترین اخبار