۰
۲
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
با ارسال پیامک طی روز جاری رخ داد؛

بانک ملی پیامک داد؛ 5 هزار تومان مشتریان انصرافی را باز می گردانیم

اخبار بانک: بانک ملی ایران امروز،برای اطلاع رسانی بیشتر به مشتریان خود جهت استفاده یا عدم استفاده از سیستم ساپتا(ارسال پیامک برای حساب) پیامک ارسال کرد.
بانک ملی پیامک داد؛ 5 هزار تومان مشتریان انصرافی را باز می گردانیم
به گزارش «اخبار بانک»، این بانک امروز با ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه مشتریان خود اطلاع رسانی و شفاف سازی بیشتری برای کسر هزینه سیستم ساپتا کرد.

در این پیامک آمده است:" مشتری گرامی در صورت کسر 50 هزار ریال بابت آبونمان هزینه سرویس ویپه پیامکی اپراتورها، چنانچه تمایل به استفاده از این سرویس را ندارید،عدد 1 را به شماره 100064140 ارسال نمایید تا مبلغ کسر شده به حشاب شما عودت داده شود.با تشکر بانک ملی ایران"

گفتنی است بانک ملی روز جمعه گذشته برای ارسال پیامک جهت عملیات حساب مشتریان، 50 هزار ریال از حساب مشتریان خود با اطلاع رسانی که به گفته خود بانک در اوایل سال جاری کرده بود،کسر کرد.

حالا این بانک برای اطلاع رسانی دوباره و شفاف سازی امروز از مشتریان خود خواسته اگر تمایل به این نوع پیامک ندارند، با ارسال عدد 1 به شماره 100064140 منصرف و 5 هزار تومان را دریافت کنند.
https://akhbarbank.com/vdch-znx.23nkkdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
مشتری بانک ملی
آقا جان این نوع خدمات جزء وظایف هربانک است که به روز باشد وهرروز امکانات بیشتری درخدمت مشتریان خودقراردهد.وقتی که بعضی ازبانکها برای افتتاح حساب حاضرند درب منزل ویامحل کارمشتری مراجعه کنند دادن چندتا اس ام اس که شق القمرنیست.
Iran, Islamic Republic of
اگرچه این نظر پخش نمی شود اما می نویسم تا بخوانید
چرا خالی می بندید ما انصراف دادیم اما پولی برگردانده نشد
والسلام
تازه ترین اخبار