۰
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
برای دومین سال

گزارش اجتماعی بانک پاسارگاد منتشر می شود

اخبار بانک: مدیر عامل بانک پاسارگاد گفت: بانک پاسارگاد نخستین بانکی است که برای دومین سال گزارش اجتماعی خود را آماده کرده و به زودی منتشر می کند .
به گزارش «اخبار بانک»، چهارمین همایش برنامه های تعالی سازمانی بانک پاسارگاد در سال ۹۴ روز پنج شنبه ۲۰ فروردین ماه جاری ، همزمان با میلاد دخت پیامبر اسلام و با حضور اعضاء هیات مدیره , مدیران و کارکنان شعب سراسر کشور این بانک و تعدادی از متخصصین دانشگاهی در محل مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش , در همایش تعالی سازمانی بانک پاسارگاد, مجید قاسمی- مدیر عامل بانک با یادآوری این نکته که بانک پاسارگاد در بین ۳۶۰ بانک و موسسه اسلامی به لحاظ بهروری و بازگشت سرمایه رتبه اول را کسب کرده است خاطر نشان کرد: بانک طی ۹ سال فعالیت مالی و اجتماعی خود هر سال توقیقات جدیدی را بدست می آورد و چهار است که بانک برتر ایران (توسط موسسه بنکر) انتخاب شده و در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان بانک پیشروی خاورمیانه و اولین بانک در بین ۱۰ بانک برتر قرار گرفت و در همان سال بین ۲۵ بانک پیشروی دنیا رتبه نهم را از آن خود کرد و امروز نیز به لحاظ بازگشت سرمایه نسبت به دارایی رتبه اول را از آن خود کرده است و این نشان دهنده توجه به مسولیت اجتماعی بانک است.

قاسمی با تاکید بر این نکته که دارایی تنها سرمایه بانک نیست بلکه سپرده مردم هم جزوه سرمایه و دارایی بانک محسوب می شود گفت: بعد از بانک پاسارگاد بانک سعودی(الراحدی) که با ۳۰ درصد بهره وری کمتر نسبت به بانک پاسارگاد قرار دارد.

مدیر عامل بانک پاسارگاد در ادامه با اعلام این که در دوازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانک‌ در چهارمین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شد, گفت: تمام جوایز کسب شده از سوی بانک پاسارگاد یک طرف و این عنوان برای ما در طرف دیگر قرار دارد , چرا که جایزه ای است که به لحاظ تحول ایجاد شده کسب گردیده و این موضوع در بانک برای ما ارزش ویژه ای دارد .

وی ادامه داد: ما در بانک پاسارگاد برای اینکه رتبه خود را حفظ کنیم باید برنامه تحول داشته باشیم و این خود باعث می شود که بانک به صورت دینامیک رو به جلو و تحول بهتر و بیشتر حرکت کند.

قاسمی در ادامه گفت: بانک پاسارگاد نخستین بانکی است که برای دومین سال گزارش اجتماعی خود را آماده کرده و به زودی منتشر می کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این موضوع که تعالی جزو احساس و حرکت های ما در روزها ،لحظه ها و ثانیه است, تصریح کرد: بانک پاسارگاد امروز در بازار بورس در بین ۱۱ بنگاه کشور تنها بانکی است که قبل از پتروشیمی ها، مخابرات و همراه اول قرار گرفته است.
https://akhbarbank.com/vdcbwzbf.rhb55piuur.html
تازه ترین اخبار