۰
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
از سوی مدیرعامل بانک شهر مطرح شد؛

توسعه پیشخوان‌های شهرنت از اولویت‌های سال جدید

اخبار بانک: مدیرعامل بانک شهر، توسعه پیشخوان‌های شهرنت را از اولویت‌های سال جدید این بانک دانست و افزود: در سال جاری با استفاده از دستگاه‌های VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد‌پورزرندی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و با تبریک به مناسبت موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد:‌ کمپین تبلیغاتی بانک شهر در این ایام با شعاری حرفه‌ای و بسیار مناسب طراحی شده بود که تقدیر بانک مرکزی و شهرداری‌ها را به همراه داشت و موفق شد تا خدمات بانک شهر را به خوبی به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات از طریق پیشخوان‌های شهرنت به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز افزود: امیدواریم در سال جاری با استفاده از دستگاه‌های VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت گیرد.

پورزرندی، افزود: با توجه به موفقیت در مذاکرات هسته‌ای، قطعاً تمایل بانک‌های دنیا به سمت ایران خواهد بود و بر این اساس باید با افزایش سرمایه به ۱۶هزار میلیارد ریال، بتوانیم در این زمینه گام‌های بزرگتری برداریم.

دکتر پورزرندی خاطرنشان کرد: توسعه پیشخوان‌های شهرنت، ارتقاء کیفیت خدمات با هدف افزایش رضایت مشتریان و توجه ویژه به موضوع نوآوری در خدمت از دیگر برنامه‌هایی است که باید با جدیت دنبال شود‌.

وی همچنین گسترش فعالیت‌های بانک شهر به حوزه‌های ریالی و ارزی و جذب نیروی انسانی متخصص در این زمینه را از دیگر موفقیت‌های بانک شهر دانست که باید برای توسعه آن در سال جاری تلاش مضاعف کرد‌.
https://akhbarbank.com/vdcammne.49nui15kk4.html
تازه ترین اخبار