۰
۲
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
شفیع‌زاده:

سال 93 با موفقیت‌های خوبی برای بانک دی همراه بود

اخبار بانک: مدیرعامل بانک دی در جمع کارکنان و مدیران بانک ضمن تبریک آغاز سال جدید اظهار امیدواری کرد که سالی موثر و روبه جلو در انتظار همه باشد.
به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در مراسم نوروزی بانک با اشاره به اینکه سال ۹۳ با موفقیت‌های خوبی برای بانک همراه بود ابراز امیدواری کرد که در سال جاری ثمره و میوه زیرساخت‌ها و زحماتی که در سال گذشته انجام شده چیده شود.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است، گفت: انتخاب این شعار مانند هر ساله از بصیرت و بلند نظری ایشان حکایت می‌کند و تاکید دارد که در سال جاری چه در عرصه ملی و چه سازمانی باید همدل و همزبان فعالیت کرد.

مدیرعامل بانک دی این شعار را نشات گرفته از چند ویژگی برجسته انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از برجسته‎ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اتکا به مردم و مردمی بودن آن است که این امر از زمان انقلاب تا کنون خود را به عینه با حضور در صحنه بروز داده است.

وی الهی بودن و دارای پشتوانه ایمانی را دیگر ویژگی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نگاهی به تاریخچه سی و چند ساله انقلاب نشان می‌دهد که در امان ماندن از گزند حوادث و فشارها و حمله‌ها به خصوص دوران دفاع مقدس و بعد ماجرای هسته‌ای که به برکت خون شهدا و ایستادگی‌ها به نتیجه رسید همواره دست پشتیبانی خداوند همراه و نگهبان آن بوده است.

شفیع‌زاده ویژگی برجسته دیگر انقلاب را رهبری با بصیرت و آگاه و متعاقب آن همراهی مردم با ایشان دانست و تصریح کرد: همواره طی سالیان گذشته و در همه جریان‌ها و گذرها هوشمندی رهبری و بصیرت ایشان گره‌گشا بوده و این ویژگی نقش قابل اتکایی در تقویت انقلاب اسلامی ایران داشته است.

مدیرعامل بانک دی انتخاب نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» برای سال ۹۴ را ناشی از ویژگی‌های برشمرده دانست و ابراز امیدواری کرد که همه چه در بعد ملی و چه سازمانی دست به دست هم داده تا با وحدت و انسجام مسیر پر پیچ و خم پیش رو را به سلامت عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۴ آغاز دهه دوم رسیدن به چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده باید بسیار سخت کار کرد و این امر با انسجام و همدلی که در آغاز دهه شعار آن داده شده است، می‌تواند بهتر محقق شود.

پیش از این و به مناسبت آغاز سال جدید مدیرعامل بانک دی در پیامی نوروزی از کارکنان و ذی‌نفعان بانک خواسته بود که "بانک دی را در ارزش‌آفرینی همگام و همراه خود بدانند".

دکتر شفیع‌زاده اظهار کرد: "امیدوارم با نگاهی به عملکرد بانک در سالی که گذشت تأیید بفرمایید که همه‌ ما در بانک دی با درک شرایط اقتصادی روز کشور و فضای رقابت سالم بانکی مبتنی بر رسالت خویش که ارزش‌آفرینی پایدار برای ذی‌نفعان و اثرگذاری فعال در اقتصاد ملی است، تلاش کردیم با بهره‌گیری از مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی و تمرکز بر فناوری‌های روز، به ارائه خدمت و خلق ارزش برای ذی‌نفعان بپردازیم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم که به همه‌ ما فرصت داد تا در همین مسیر و با تأکید بر سیاسیت کلان «اقتصاد مقاومتی»، نقش سازنده‌ای را در پیشرفت اقتصاد ملي ایفا و برنامه‌های متعددی را به منظور حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان موفق عرصۀ جهاد اقتصادی اجرا کنیم.

به گفته شفیع‌زاده مشارکت و حمایت جدی بانک دی از «جشن ملی روز صادرات و طراحی و ارائه ۲۰ خدمت و محصول ویژه‌ صادرکنندگان» و «جشنواره‌ ملی قهرمانان صنعت ایران و ارائه تسهیلات قابل‌ ملاحظه به هر یک از قهرمانان صنعت در برابر ارزش برند آنان» و «برنامه‌ریزی جشنواره‌ بانک دی به منظور تقویت ارتباط با ذی‌نفعان داخلی و برون‌سازمانی» از نمونه‌های موفق این برنامه‌هاست.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه "عمیقا باور دارم عامل مهم «مدیریت جهادی» عبارت است از خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهی، تصریح کرد: به همین دلیل با اتکال به خداوند متعال و با پشتیبانی همه‌ همکاران در بانک دی در پی آن هستیم تا با نگاهی تحول‌گرا و تحول‌زا، بانک را در مسیر افتخارآفرینی قرار دهیم و با حرکتی قوی و موثر، خود را به جایگاهی برسانیم که مایه‌ افتخار باشیم و این حداقل مطالبه‌ای است که در مسیر تعالی همواره باید از خود داشته باشیم.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: بانک دی در سال ۱۳۹۴ یعنی آغاز دهه‌ دوم دستیابی به چشم‌انداز ملی نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا رضایتمندی همه‌ ذی‌نفعان را کسب نماید و خود را در برابر مشتریان خودباور، نوآور و سرآمد، «پویا، پاسخگو و ارزش‌آفرین» بداند.

مدیرعامل و عضو هیأت‌ مدیره بانک دی در پایان و تبریک مجدد سال جدید ابراز امیدواری کرد که همه کارکنان و ذی‌نفعان ارزشمند، بانک دی را در ارزش‌آفرینی، همگام و همراه خود بدانند.
https://akhbarbank.com/vdcj8xet.uqe8hzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
دکتر موسوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای دکتر شفیع زاده!! ضمن قدردانی از طرح موضوع پیشنهاد می نمایم با توجه به جایگاه سازمانی و وجاهت شغلی تلاش شود به موارد مرتبط با بانک و آینده بانکداری بیشتر پرداخته شو. تا به تعاریف غیر مرتبط!
مسلما همه ما به اسلام، تشیع، و ولایت علاقمند هستیم اما مشکل امروزهمه بانک ها سوء تدبیر و عدم برنامه استراتژیک است
حسین عباسیان
اقدام فروش سهام دی
تازه ترین اخبار