۰
۱
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۷
اختصاصی/

بی خبری محض موسسه افضل توس در ۱۰۰ روز گذشته!

اخبار بانك: موسسه مالی و اعتباری افضل توس با بیش از ۳۰۰ شعبه در سراسر کشور در طی سه ماه گذشته در بی خبری محض فرو رفته است!
بی خبری محض موسسه افضل توس در ۱۰۰ روز گذشته!
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، موسسه مالی و اعتباری افضل توس که دارای بیش از ۳۰۰ شعبه در سراسر کشور می باشد در بیش از سه ماه گذشته هیچ گونه خبر داخلی از خود بر روی سایت اطلاع رسانی خود مخابره نکرده است.

اقدام عجیبی از موسسه ‌اي که بیش از ۳۰۰ شعبه در سراسر کشور است و غیر معمولی به نظر می رسد.

سایت اطلاع رسانی این موسسه در قسمت آرشیو اخبار خود آخرین خبری که منتشر کرده مربوط به حدود یک ماه پیش بوده که در آن روز جهانی معلولین را گرامی و خجسته داشته است!

قبل از آن نیز حدود ۵۰ روز پیش خبری با تیتر شعری دو بیتی بر روی سایت اطلاع رسانی قرار گرفته و پس از ورود به صفجه خبر مربوطه فوت یک مادر تسلیت گفته شده است.

جالب تر اینکه روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری افضل توس به قدری ضعیف عمل می کند که حتی به خود زحمت مرور خبر درج شده را نیز نداده وگرنه به اشتباه عجیب غریب خود پی ‌مي‌برد!

در خبر فوق نیز پس از درج یک شعر به جای تیتر! در متن خبر هیچ گونه نام و نشانی از کسی که چنین داغی را متحمل شده را قید نکرده و تنها درگذشت مادر را به تسلیت عرض کرده حال به چه کسی مشخص نیست!

مشخص نیست چه اجباري براي راه اندازی چنین سایتی بوده که مسئولان این موسسه به خود زحمت آن را داده اند.

روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری افضل توس می توانست حداقل یکی از جابه جایی های روسای حوزه و یا شعب خود و یا پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را بر روی سایت خود درج کند.

نبود نظارت کافی بر روی اینگونه موسسات مالی و اعتباری که با زيركي تلاش می کنند در سکوت خبری محض امورات خود را پیش ببرند جای سوال بسیار دارد.

اين موسسه در تلاش براي گرفتن مجوز از بانك مركزي است.همچنين اين موسسه زير بار ادغام با موسسات ديگر نرفت و خود به تنهايي در حال اخذ مجوز است.
https://akhbarbank.com/vdcci4q1.2bqxx8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
م
شما هم هی گیر بدهید به موسسات بخت برگشته!
فلان موسسه یک ثانیه دیرتر باز شد ، فلان موسسه ال ، فلان موسسه بهمان و ... .
تازه ترین اخبار