۰
۱۱
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
اعلام بانك هاي برتربه لحاظ پاسخگويي و تكريم ارباب رجوع

بانك هاي آينده، ملت و پاسارگاد بهترين بانك معرفي شدند

در نظر سنجي پايگاه خبري اخبار بانك، 19 هزار و 896 نفر مشاركت داشتند و سوال شده بود كه " بهترین بانک به لحاظ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع کدام بانک است؟ "كه در نهايت سه بانك خصوصي رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بانك هاي آينده، ملت و پاسارگاد بهترين بانك معرفي شدند
براساس راي كاربران، بانك آينده با ۱۵.۱ درصد كل آرا، بهترين بانك به لحاظ پاسخگويي و تكريم ارباب رجوع شناخته شد. 

پس از بانك آينده، بانك ملت با ۱۳.۲ درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد و بانك پاسارگاد با ۱۲.۱ درصد راي كاربران جايگاه سوم را از آن خود كرده است. 

نكته جالب اينكه سه بانك خصوصي در اين نظر سنجي رتبه اول تا سوم را كسب كرده اند و اين موضوع نشان از عملكرد خوب آنها در مواردي چون برخورد كاركنان با مشتريان،نوع پوشش،سرعت عمل در اجراي درخواست مشتريان و طراحي دكور و فضاي شعب است. 

براساس اين نظر سنجي، رتبه هاي چهارم تا دهم نيز به ترتيب به بانك هاي،بانك ملي با ۷.۹ درصد آرا، اقتصاد نوين با ۶.۲ درصد،بانك صادرات با شش درصد،بانك كشاورزي با ۵.۷ درصد،بانك سامان و پارسيان مشتركا با ۵.۳ درصد،بانك سپه با ۳.۸ درصد و بانك تجارت با ۳.۲ درصد اختصاص يافته است.

در رتبه بعدي نيزبه ترتيب كسب آراي كاربران بانك هاي، شهر با ۲.۸ درصد،بانك مسكن با ۲.۵ درصد،بانك رفاه كارگران با ۲.۳ درصد،پست بانك با ۲ درصد،كارآفرين با ۱.۷ درصد،گردشگري با ۱.۴ درصد،سينا با ۱.۳ درصد،دي با ۱.۱ درصد و سرمايه با يك درصد قرار گرفته اند.
https://akhbarbank.com/vdcezv8w.jh8vpi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
ای ول ای ول بانک آینده
کور بشه چشم حسودها
کیان
بانک قوامین از لحاظ تکریم ارباب رجوع و پوشش کارکنان و جوانگرایی ، یکی از بهترین بانکهاست ولی متاسفانه در نظرسنجی سایت اصلا لحاظ نشده بود !!
بهتر همه کارکنان بانک ها جهت آموزش و یاد گیری بر خور با مشتری و تکریم ارباب رجو به شعب بانک آیند در جهت کار آموزی اعزام شوند
Iran, Islamic Republic of
بانک آینده همیشه نمونه است
علی
درود بر بانک آینده ، نمونه ی نمونه
مجید . غ
درود بر بانک اینده
مجید . غ
درود بر بنیانگزار بانک اینده. واقعا حقش اول باشه
علی.ق
البته اگه بانک آینده به اندازه بانک های ملی و صادرات مشتری داشت مطمئنا این اتفاق نمی افتاد. بای
علیرضا
United States
آقای علی .ق ..... اینوبدون مشتری زیاد نشانه قدرت واعتبار نیست بانک صادرات وملی با عملکرد کاملا ضعبفشون بدترین بانک های ایران هستند چون اعتبارشون فقط بادولته وگرنه هیچ نیستند .... اگه این شعب زیادرو هم نداشتند که باید میرفتند پی کارشون . بانک آینده تا چند سال دیگه بهترین بانک ایرانه ایدون بدون کارمند بی اطلاع متعصب
فرشید
Romania
باسلام.قویترین وبهترین بانک ایران بانک ملت است.باهمه بانکها کارکرده ام ضعیف بودن.فقط بانک ملت.وسلام.باتشکر
بهترین بانک صادرات است
تازه ترین اخبار