۰
۱
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
با پرداخت یارانه چهل و هفتم؛

هر ایرانی ۲۲۴۶۵۰۰۰ ریال یارانه دریافت کرده است

اخبار بانك: شب گذشته چهل و هفتمین یارانه هر ایرانی به حساب آنها واریز شد تا مجموع دریافت هر نفر به ۲۲۴۶۵۰۰۰ ریال رسید.
هر ایرانی ۲۲۴۶۵۰۰۰ ریال یارانه دریافت کرده است
به گزارش خبرنگار «اخبار بانک»، یارانه آبان ماه پنجشنبه شب به حساب بیش از ۷۳ میلیون ایرانی واریز شد، این هشتمین یارانه واریزی در سال ۹۳ می باشد.

واریز یارانه ها از ۲۸ آذرماه سال ۸۹ آغاز و در این سال ۳ ماه یارانه طی دو مرحله (هر دو ماه یک بار) به مبلغ هر ماه ۴۴۵۰۰۰ ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

در سال های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ نیز ۳۶ مرحله واریز یارانه دیگر توسط دولت انجام و مجموع واریز ها به ۳۹ ماه رسید، در سال ۹۳ نیز با ۸ مرحله واریز دیگر ۴۷ ماه یارانه به حساب هر ایرانی واریز شده است.

همچنین در ما بین این ۴۷ ماه واریز یارانه ها دو مرحله دیگر یکی به عنوان یارانه نان (۳۰ خرداد ۹۱ به مبلغ ۲۸۰۰۰۰ ریال ) و یک مرحله دیگر به عنوان عیدانه جبرانی (۵ اسفند ۹۱ به مبلغ ۸۵۰۰۰۰ ریال) به حساب سرپرستان واریز شد.

دولت در هر مرحله واریز یارانه ها بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به حساب بیش از ۷۳ میلیون ایرانی وارز می کند و اگر این ۳ هزار میلیارد تومان را در چهل هفت مرحله واریز یارانه و عیدانه جبرانی و یارنه نان ضرب کنیم به این نتیجه می رسیم که دولت تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است.

در ابتدای واریز یارانه ها در آذر ۸۹ قرار بود واریزی ها در ابتدای ماه صورت گیرد که پس از گذشت حدود ۴ سال این واریزی ها با ۲۲ روز تاخیر صورت می گیرد.
https://akhbarbank.com/vdcd9x0x.yt0j96a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
ایمان
یعنی نفری 15 دلار در ماه یا روزی 50 سنت
گداهای خیلی از کشورهای جهان سوم هم روزی کم کمش 10 دلار دارند
تازه ترین اخبار