۰
شرکت مخابرات ایران که در بخش معاونت تجاری خود اداره کل های مختلفی را برای تسهیل دسترسی مشترکان به خدمات مخابراتی طراحی و ایجاد کرده،امسال در پانزدهمین نمایشگاه تلکام به ارائه و معرفی خدمت های خود به مشتریان خواهد پرداخت.

به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات ، معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در این باره اظهار کرد:در حال حاضر شرکت مخابرات ایران در شهر ها و استان های مختلف کشور بیش از ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و دیتا دارد که برای خدمت رسانی مناسب به این مشترکان لازم است بتوانیم از تمام پتانسیل هایی که برای فروش بهتر و راحت تر وجود دارد استفاده کنیم.


تلاش برای تسهیل دسترسی به خدمات مخابراتی

مهندس عبدالمجید امامی در ادامه اظهار کرد:در این راستا معاونت تجاری مخابرات ایران برنامه ریزی های مختلفی صورت داده و طرح های متعددی را اجرایی کرده است.به عنوان مثال برای سهولت در دسترسی مردم به خدمات مخابراتی ۶۰۰ فروشگاه برند در نظر گرفته ایم که با مراجعه به آنها مشترکان می توانند به طور همزمان به گروه های مختلف خدماتی شرکت مخابرات مانند تلفن ثابت و سرویس های ارزش افزوده آن،خدمات اینترنت پرسرعت(ADSL) و تمام خدمات مربوط به سیم کارت های همراه اول دسترسی پیدا کنند.این فروشگاه ها در نقاط پرتردد شهر طراحی شده و جانمایی آنها به گونهای است که به راحتی در معرض دید مشترکان قرار می گیرند.

راه اندازی نمایندگی های فروش در سراسر کشور

معاون تجاری مخابرات در بخش دیگری از صحبت های خود به ایجاد نمایندگی های فروش مختلف اشاره کرد و گفت :با توجه به تنوع خدمات مخابراتی به منظور تسهیل روند ارائه این خدمات نسبت به ایجاد نمایندگی های فروش مختلف در استان های کشور برنامه ریزی هایی صورت گرفته و امور مربوط به پیاده سازی این طرح در دست انجام است.

وی همچنین راهکارهایی مانند فروش ویژه خدمات(به طور مناسبتی) و فروش آنلاین را نیز از دیگر برنامه های جدید شرکت مخابرات ایران برای ارائه خدمات و محصول های خود دانست و افزود:با توجه به این که در کشور حدود ۷۰۰ سازمان بزرگ و دولتی وجود دارد و این گروه از مشتریان مهم خدمات مخابراتی به شمار می روند ما در برنامه ریزی خای خود این مسئله را مورد توجه قرار داده و برای ارائه خدمات مناسب به این ارگانها شیوه ای جدید و متفاوت را به کار گرفتیم .بدین ترتیب اکنون بخش های مختلف از یکدیگر تفکیک شده و ما برای هر یک از آنها نمایندگان خاصی را در نظر گرفته ایم تا این افراد با مراجعه حضوری به این سازمانها نیازمندی های آنها را برآورده کرده و اطلاعات فنی مناسب در خصوص سرویس هایی که می تواند به این بخش ها کمک کند را در اختیار این ارگانها قرار دهند.

مهندس امامی ادامه داد:بدین ترتیب دیگر برای ارگانها و سازمانهای بزرگ نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات مخابراتی و انجام امور مربوط به این بخش وجود ندارد و نمایندگان ما با مراجعه به این سازمانها در جریان نیازهای ارتباطی آنها قرار گرفته و سرویس های مناسب جهت رفع این نیازها را به شرکت ها معرفی و ارائه می کنند که برای اجرای این امور اداره کل طراحی خدمات و مشاوره (پیش از فروش) مدتی است آغاز به کار کرده است.

خدمات ویژه برای بیش از ۲میلیون شرکت متوسط و کوچک

به گفته معاون تجاری شرکت مخابرات ایران علاوه بر سازمانهای بزرگ دولتی،بیش از دو میلیون شرکت متوسط نیز در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که مخابرات برای تسهیل روند ارائه خدمات به این شرکت ها نسبت به راه اندازی اداره کل فروش شرکت های کوچک و متوسط اقدام کرده و بدین ترتیب به ارائه خدمات مختلف به شرکت هایی که بیش از ۱۰۰ نیروی کار دارند می پردازد.

امامی در ادامه عنوان کرد:بخش دیگری نیز در قالب یک اداره کل در حوزه مشتریان عمده فعالیت دارد و ارائه خدمات به سایر اپراتورهای تلفن همراه یا ارتباطی کشور را برعهده دارد چرا که ما به این شرکت ها به دید رقیب نگاه نکرده و آنها را همکارانی می دانیم که لازم است خدمات خوب و با کیفیت با شرایط مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.بر همین اساس کارشناسانی ویژه را برای پیگیری نیازها و امور هر یک از اپراتورهای اینترنتی،ارتباطی و یا تلفن همراه در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه صحبت های خود بخش پشتیبانی از مشترکان را هم از دیگر بخش هایی دانست که به منظور راحتی کاربران مشغول به کار است.

وی یادآور شد:در حال حاضر مرکز پشتیبانی از مشترکان دیتا با شماره ۲۰۲۰ برای بخش های خانگی و با شماره ۲۰۱۰ برای بخش های تجاری مشغول فعالیت است.

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران همچنین به بحث خدمات ارزش افزوده اشاره کرد و گفت:در این حوزه نیز شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت های مختلف به ارائه خدمات متنوعی پرداخته و طبق برنامه ریزی ها قرار بر آن است که اداره کلی نیز با این عنوان ایجاد شود تا با تمرکز مضاعف، بر روی سرویس های ارزش افزوده کار شود.

امامی سرویس هشت ستاره را از جمله سرویس های ارزش افزوده مخابرات بر شمرد که با همکاری شرکت مبین وان ارائه شده و اظهار کرد:علاوه بر این معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تله کام به معرفی خدمات و محصول های خود پرداخته و به عنوان مثال ارائه کاتالوگ محصولات(در حوزه تلفن ثابت)،رونمایی از کاتالوگ محصولات عمده،ارائه سرویس هایی مانند ویدئو کنفرانس و آی پی مدیا برای شرکت های دولتی،کتاب راهنمای ارائه خدمات در فروشگاه های مخابراتی،رونمایی از سرویس پرداخت الکترونیک ۲۰۰۰،سرویس بازی و سرگرمی با همکاری اپراتورهای دیگر و خدمات باند پهن با همکاری همراه اول را در برنامه دارد.

اخبار « پانزدهیمن نمایشگاه تلکام ایران » را در سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir ) و در وب سایت گروه خبری تلکام نیوز (www.telecomnews.ir ) پیگیری نمایید.
https://akhbarbank.com/vdcjt8e8.uqeamzsffu.html
تازه ترین اخبار