۰
۱۳
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
اختصاصی/پاسخ بیمه توسعه به مراجعه کنندگان؛

همه می دانند پول نداریم، بروید شکایت کنید!

همه می دانند پول مداریم، بروید شکایت کنید! این جمله پاسخ کوتاه پرسنل شرکت بیمه توسعه به مراجعه کنندگانی است که برای دریافت خسارت به این رکت مراجعه کرده اند!
همه می دانند پول نداریم، بروید شکایت کنید!
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري «اخبار بانك»، پس از درج خبر چند روز پیش درباره عدم پاسخ مسئولان پرداخت خسارت بیمه توسعه در مشهد و ارجاع پرونده به تهران، خسارت دیده پس از مراجعه به تهران پاسخ های جالبی را از مسئولان امر دریافت کرده است.

بر اساس مشاهدات میدانی خسارت دیده فوق پس از حضور در چهارراه جهان کودک که ساختمان اصلی بیمه توسعه در آن مکان واقع شده است حدود ۷۰، ۸۰ نفر از کسانی که موفق به دریافت خسارت نشده اند در مقابل درب شرکت تجمع کرده بودند.

وی ادامه داد: پس از حضور در ساختمان با سرو صدای بسیاری در آن مکان مواجه شدیم و از قرار معلوم مشخص بود که در این مکان نیز همانند مشهد، خسارتی پرداخت نمی شود.

این حادثه دیده ادامه داد: پرسنل شرکت عنوان می کردند ما پولی برای پرداخت به خسارت دیدگان نداریم و دلیل آن لغو مجوز بیمه توسعه و عدم فروش بیمه نامه جدید می باشد.

پس از حضور چند ساعته خسارت دیدگان و اصرار تعدادی از آنها برای دریافت خسارت نقدی که به دعوا کشیده شده و نیروی انتظامی نیز وارد ماجرا شد.

وی ادامه می دهد: با ورود مسئولان نیروی انتظامی کاری از پیش نبرده و مسئولان شرکت همچنان بر این نکته تاکید داشتند که برای دریافت وجه خسارت خود باید چک های مدت دار با مواعید ۸ ماه به بعد دریافت کنید!

اکثر مراجعه کنندگان شهرستانی هستند!

این شهروند خسارت دیده می افزاید: تقریبا تمام مراجعه کنندگان به بیمه توسعه از شهرستان های دور نظیر اصفهان، کرمانشاه ، مشهد و ... بودند و نکته جالب تر اینکه تعداد خسارت دیدگان مشهدی بسیار بیشتر از بقیه شهرها بود!

به گونه ای که به نظر می رود تامین اعتبار از سوی بیمه مرکزی در تهران به شهرستان ها به جز مشهد بهتر صورت گرفته و تعداد کمی از شهرستانی ها به مشکل برخورد کرده اند.

نکته جالب تر اینکه هیچ شهروند تهرانی در بین مراجعه کنندگان دیده نمی شود و گویی که یا تهرانی ها دچار خسارت نمی شوند و یا به آنها خسارت به موقع پرداخت می شود که در شاختمان مرکزی حضور پیدا نمی کنند!

یا چک ۸ ماهه بگیرید یا بروید شکایت کنید!

وی ادامه می دهد: برخورد پرسنل به گونه ای بود که باید به چک های با موعد ۸ ماهه راضی می شدیم و گرنه همان چک را نیز از دست می دادیم!

مسئول امور مالی شرکت بیمه توسعه می گفت: همه می دانند ما پولی برای پرداخت به خارت دیدگان نداریم بنابراین ما را از شکایت نترسانید هر کس هم که به چک های موعد ۸ ماه دیگر را نمی خواهد می تواند برود به دادگاه شکایت کند!

اول تعهد محضری بدهید که از ما شکایتی ندارید بعدا چک به شما می دهیم!

پس از راضی شدن خسارت دیدگان به دریافت چک های با مواعد بیش از ۸ ماه از آنها خواسته می شود به محضر بروند و تعهد محضری بدهند که شرکت بیمه توسعه هیچ گونه شکایتی ندارند!

این شهروند می افزاید: در روز روشن دارند سر ما را می برند و انگار هیچ کس نیز پاسخگو نیست.

وی ادامه می دهد: ساختمان های بسیار گران قیمتی در اختیار این بیمه گذار متخلف است و مسئولان قوه قضاییه می توانند با فروش آنها به راحتی تعهد به بیمه گران را پاسخ دهند اما ممشخص نیست چرا هیچ کس پاسخگوی این جماعت خسارت دیده نیست.
https://akhbarbank.com/vdcjyme8.uqethzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
سعید
واقعا" بدترین شرکت بیمه کـشور بیمه تـوسـعه است.من خودم از این شرکت بیمه نامه خریده بودم اما در عمل یک برگه بی ارزش و باطله به من تحویل دادند که هیچ به درد نمی خورد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
این شرکت خیلی خوب است و من اصلا به مشکل نخوردم.اتفاقا رفتار محترمانه ای با من داشتند
پارسا
دوستان بیمه توسعه کلاهبرداره
باهاش کار نکنید
من بیمه عمر داشتم و الان درخواست بازخرید دادم اما پول ندارن بریزن
حواستون باشه
بیمه گزارتوسه
دوست عزیزاگراین وضعیت برای بیمه توسعه پیش اومده دليلش کارشکنی های بیمه مرکزیه که حدود8ماه فروش این بیمه را بسته وهیچ نهادی هم پاسخگونیست.شرکتهای بیمه باید به روزبفروشند تاخسارت بپردازند که متاسفانه این مهم از طرف بیمه مرکزی درباره بیمه توسعه رعایت نمیشه.اصلا بیمه مرکزی تا حالاکجابوده که اینهمه پرونده جمع شده وخسارت پرداخت نشده.چرا یه دفعه حمله کردن به بیمه توسعه...حتما کسانی هستندکه فروش بالای بیمه توسعه ومحبوبیتش در جامعه به ضررشونه....
خسرو
بیمه توسعه فقط یکی از ساختمانهایی رو که در تهران با پول این همه بیمه گذار مظلوم خریده حالا برای پرداخت خسارت بفروشه .این روند باعث تجمع بیش از 17700 پرونده خسارت شده بیمه عمر من رو هم خوردن و یه آبی هم فعلا روش و بیمه مرکزی هم هیچکاری از دستش بر تمیاد.اتفاقف بر خلاق نظرات این حقوق بگیر محترم بیمه توسعه که داره ازشون ارتزاق میکنه بنظر من من حیث مجموع فعالیتهای بیمه مرکزی بسیار جانبدارانه بوده و قادر نبوده در مقابل این بی قانونی ها. مدیران خلافکار این بیمه رو تادیب کنه و گوشمالی بده و اینه که اونا هم برای بیمه مرکزی تره هم خرد نمی کنند.کو فریادرس؟؟؟؟
هاشم
چک هشت ماهه شونم برگشت خورده آخه :(
به معنای واقعی کلمه کلاهبردارن اینا
سعید
توی شیراز همون چک رو هم نمیدن که ادم دلش برای چند ماه خوش بشه من حدود 6 ماه هست دارم میدوم و دستم به هیچ جا بند نیست
محسن
ما تهران هستیم یه کارت دادن گفتن خسارت رو تا ۱۵ روز دیگه میریزیم اما ۲ ماه گذشته کسی جواب نمیده
محمد صالحی
سلام من هم چنین مشگلی دارم که بابت خسارت ماشینم مبلغ یک ملیونو دویست هزار تومان شرکت تعسعه طی یک کارت بانکی به اینجانب دادن ونزدیک به چهار ماه است که پولی نمیریزند وهر وقط هم دنبال کار را گرفتم امید واهی دادن که تااخر این ماه میریزند تورو خداماراهم در جریان قرار دهید
سینا
من هم مال باخته ای هستم مثل شما.واقعا برای اون شخصی که میگه بیمه مرکزی مقصر هست متاسفم.
صالح
Iran, Islamic Republic of
کجای کارید ! تازه آقایون با پول من و شما رفتن موسسه مالی اعتباری توسعه رو راه اندازی کردن!(که تو تلوزیون هم تبلیغ میکنه)

توسایت موسسه ، در سوابق رئیس هسات مدیره ، نوشته مدریت بیمه توسعه از سال 82 !!!!!!!!!


متاسفم برای خودم و مردم که انقدر تنهاییم !!!!! :(
علی
نمیدونیم چرا به مردم خودمون میرسیم یا قوانین کامل نیست یا دستهایی تو کاره که نمیذارن اینها یه عده هستند که با کار شکنیها می خواهند مردم را بد بین کنند اگه از راه قانون شکایت کنید یه مدت هم صبر کنید به نتیجه میرسید
فرهاد
بیمه توسعه با مجوز ونظارت کدام موسسه اقدام به کارگزاری بیمه کرده است مگر بیمه مرکزی غیر از نظارت بر کار کرد شرکت های بیمه کار دیگری داشته بیمه توسعه ازسال1390 مشکل داشته وکار به اینجا کشیده خدا بداد مردمی برسد که با این بیمه فوتی هم داشتند همه خسارت دیدها باید از بیمه مرکزی به دلیل سوئ نظارت بر بیمه کلاهبدار توسعه به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.شاید حداقل تلنگری به مسئولین پر مدعا بشود که رانندگی خودرو بدون بیمه شخص ثالث جرم است اما عدم پرداخت خسارت جرم نیست ؟
تازه ترین اخبار