۰
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳

مرکزخسارت سیار بیمه ایران تعطيل شدند

مرکز خسارت سیار بیمه ایران که در خیابان تقوی ( کوشک) تهران واقع شده بود، تعطیل شده و کارمندان این مرکز به شعبه های خسارت بیمه ایران منتقل شدند. از این به بعد از شعبات مختلف بیمه، خسارت سیار اعزام می شوند.
مرکزخسارت سیار بیمه ایران تعطيل شدند
به گزارش اخبار بانك به نقل از بولتن نیوز، یکی از کارمندان این مرکز گفت: مدیریت جدید بیمه ایران نسبت به مراکز خسارت سیار بیمه ایران نظر مثبتی ندارد و به همین دلیل این مراکز جمع آوری شده است.

وی افزود: کارکنان و کارمندان این مراکز به شعبه های مختلف بیمه ایران اعم از شعبه فاطمی، شعبه ممتاز شرق، شعبه ممتاز غرب، شعبه ممتاز هلال احمر و شعبه ممتاز بعثت منتقل شدند و از این به بعد مردم با تماس به خسارت سیار بیمه ایران، از شعبه های مختلف برای آنها خسارت سیار اعزام خواهد شد.

تعطيلي واحدهاي مراكز خسارت سيار بيمه ايران در حالي است كه به روزهاي عيد و تعطيلا نوروزي نزديك مي شويم و تعطيلي اين مراكز موجب مشكلاتي براي مراجعه كنندگان خواهد شد.

واحدهاي مراكز سيار خسارت بيمه ايران در سالهاي گذشته همواره رتبه اول را در پرداخت خسارت داشته است. احتمالا تعطيلي اين مراكز و انتقال آنها به مراكز ثابت بيمه مي تواند ارتباطي با اين امر داشته باشد.

در ماه هاي چند سال اخير بيمه ايران درگير پرونده هاي متعدد تخلفات بيمه اي و صدور و پرداخت بيمه بر اساس خلاف واقع بوده است و اين موضوع همچنان در دادگاه هاي ايران مفتوح است.

شايد تجميع مرکز بيمه سيار بيمه ايران براي واقعي كردن هزينه هاي بيمه ايران باشد.

https://akhbarbank.com/vdcev78w.jh8wxi9bbj.html
تازه ترین اخبار