۰
۴
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۷
اختصاصي/ پيش بيني سود 65 توماني هر سهم بانك پارسيان

بانك پارسيان فعلا از افزايش سرمايه خود منصرف شد

بانك پارسيان سود هر سهم سال مالی منتهی به 29/12/92 با سرمایه 13.200میلیارد ریال را 650 ریال پيش بيني كرد.
بانك پارسيان فعلا از افزايش سرمايه خود منصرف شد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك ، شرکت بانك پارسيان پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۱ را با سرمایه13.200میلیارد ریال در تاریخ  شانزدهم اسفند ماه 90 و ششم فروردين ماه سال 91 (حسابرسی شده) و در تاریخ ۰۳/۰۵/۹۱ مبلغ ۵۴۰ ریال و در تاریخ های ۱۰/۰۸/۹۱ و ۰۹/۱۱/۹۱ مبلغ ۵۴۷ ریال اعلام كرده است. 

بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، سود هر سهم به میزان ۶۰۴ ریال تحقق یافته است. 

همچنين بانك پارسيان پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۲ را با سرمایه ۲۰۰ر۱۳ میلیارد ریال در تاریخ ۰۱/۱۲/۹۱ و ۲۱/۱۲/۹۱ (حسابرسی‌شده) و ۰۶/۰۵/۹۲ مبلغ ۶۱۲ ریال اعلام كرده است. 

در حالي كه با مصوبه هیئت مدیره در تاریخ ۱۲/۱۱/۹۲، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۰ر۱۳ میلیارد ریال به مبلغ ۸۴۰ر۱۵ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران مورد تصویب قرار گرفته بود،اين بانك در نامه اي به بورس اعلام كرده است كه افزایش سرمایه مزبور تا تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۹۲ ثبت نخواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcb98b5.rhb89piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
یک سهامدار
Iran, Islamic Republic of
چرا اقدامات بانک پارسیان بدون اطلاع سهام داران وبدون درنظرگرفتن رضایت آنان انجام میگیرد؟موافقت نکردن این بانک با افزایش سرمایه آیا به سود سهام داران است؟
نیک
تصمیم به افزایش سرمایه در مجمع فوق العاده در اریبهشت 1392 گرفته شد و از نماینده سازمان بورس قابل پرسش و این مورد ظاهرا خلاف مقررات باید باشد .
سارا رهنمون
با عرض سلام می خواستم بپرسم از مبلغ 61.2 ریال سود سهام بانک پارسیان مبلغ 250 ریال نقدا پرداخت شد ولی بقیه آن طبق روال هر سال که سهام حق تقدم تعلق می گرفت چنین نشد و معلوم نیست چراپس در بوق و کرنا سود را 61.2 اعلام می کنند من به عنوان یک سهامدار حقیقی بسیار متضرر شدم چون اگر اصل سهام را می فروختم و پولش را در بانک می گذاشتم بیش از 2 برابر سود دستم را می گرفت لطفا پاسخ بفرمایید البته فرموده اند رفت د رحساب اندوخته که من عامی بی خبر از اصطلاحات بانکی والله اگه بفهمم یعنی چی ؟؟؟
غلامرضا نظری
مسئولین بانک پرا اطلاع رسانی شفاف در خصوص افزایش سرمایه نمی دهند در سال 93سود نقدی تقسیمی منتهی به 92/12/29 مبلغ 25 تومان بود و طبق روال هرسال مبلغی بعنوان اندوخته و مبلغی نیز برای افزایش سرمایه در نظر می گرفتند ولی امسال هیچگونه اطلاعی در خصوص اینکه افزایش سرمایه انجام خواهد شده یانه و اگر افزایش سرمایه صورت نگیرد مبلغ باقیمانده چه خواهد شد لطفاً مسئولین محترم بانک توضحیات لازم را به سهامدارن حقیقی ارائه دهند که این حق سهامدران خرد می باشد.
تازه ترین اخبار