۰
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۷
اختصاصي/

بانك كارآفرين 850 ميليارد توماني مي شود

بانك كارآفرين قصد دارد با افزايش سرمايه،حجم سرمايه خود را به 850 ميليارد تومان برساند.
بانك كارآفرين 850 ميليارد توماني مي شود
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانك،اين بانك قصد دارد كه مبلغ 125 ميليارد تومان به سرمايه خود بيافزايد و از رقم 725 ميليارد تومان فعلي به 850 ميليارد برسد.اين حجم از افزايش سرمايه از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران تامني خواهد شد.

البته بيمه آسيا و بيمه كارآفرين نيز متعهد شده اند كه در صورت عدم تكميل مبلغ افزايش سرمايه پس از عرضه عمومي سهام،نسبت به خريد كل سهام باقي مانده اقدام كنند.

گفتني است تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید بانک کارآفرین(سهامی عام)، در سازمان بورس مورد بررسی قرار گرفته كه براساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع اعلام شده است:

تعداد سهام قابل انتشار: ۲۵۰ر۱ میلیون سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۰۰۰ر۱ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲۵۰ر۱ میلیارد ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: مطالبات حال شدۀ سهامداران و آوردۀ نقدی
موضوع افزایش سرمایه: افزایش توانایی و ظرفیت در توسعه فعالیت‌های بانکی و بهبود کفایت سرمایه 

افزايش شعب بانك

گفتني است كه اين بانك پيش بيني كرده كه در سال 93 تعداد شعب استان تهران خود را با فرض افزايش سرمايه به 60 شعبه برساند.كل شعب اين بانك نيز در سال آينده با فرض افزايش سرمايه به 118 شعبه خواهد رسيد.

اين بانك پيش بيني كرده كه با فرض عدم افزايش سرمايه نيز شعب اش به 110 شعب افزايش پيدا كند.اين بانك اكنون 88 شعبه در كشور داير كرده است.بانك كارآفزين اكنون در حال آماده سازي شعب جديد خود است.

https://akhbarbank.com/vdcfmcdy.w6d1tagiiw.html
تازه ترین اخبار