۰
۵
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
رئيس كل بانك مركزي:

نرخ سود اوراق مشارکت با بازار تعیین مي شود

رئیس کل بانک مرکزی یک بار دیگر به تعیین نرخ سود اوراق متناسب با شرایط روز تاکید کرد و گفت: نرخ اوراق مشارکت دقیقا با وضعیت بازار تعیین و اعلام خواهد شد.
نرخ سود اوراق مشارکت با بازار تعیین مي شود
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از تسنيم،ولی‌اله سیف ضمن اشاره به جلسه سه شنبه شورای پول و اعتبار اظهار داشت: در این جلسه قرار بر این شد که نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات بانکی بدون تغییر تا پایان سال ادامه داشته باشد. 

وی با بیان اینکه طبق رای شورای پول و اعتبار بانک مرکزی مسئول تعیین حجم، نرخ سود و سررسید اوراق مشارکت شده است، تصریح کرد: بانک مرکزی بعد از اینکه بررسی‌های خود را در این زمینه به اتمام رساند سیاست مشخص را درباره نرخ سود و حجم اوراق مشارکت اعلام خواهد کرد. 

سیف در همین ارتباط تاکید کرد: برنامه بانک مرکزی تعیین نرخ سود اوراق مشارکت براساس شرایط بازار است و متناسب با همین وضعیت تصمیم‌گیری‌ها اعمال خواهد شد. 

وی درباره زمان اعلام سیاست بانک مرکزی برای نرخ سود اوراق مشارکت افزود: عجله‌ای برای اعلام سیاست‌های‌مان در این زمینه نداریم اما تا یکی دو ماه آینده تکلیف سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه اوراق مشارکت مشخص خواهد شد. 

https://akhbarbank.com/vdcg3y9q.ak97w4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
یک کاربرسایت شما
Iran, Islamic Republic of
آقای سیف ازاین همه مصاحبه کردن واقعأ خسته نشدید؟بخدا ما که خیلی زده شدیم.مگر رئیس بانک مرکزی اینقدرمصاحبه میکند؟آنهم گیج کننده وضدونغیض؟هرکاری دلت میخواهد بکن.سودها رابیار پائین ببر بالا اوراق مشارکت باسود بالاتراز سپرده منتشرکن بانکها را رونق بده یاورشکست کن .هرکاری دوست داری بکن فقط لطفأکمترمصاحبه کن جون واقعأسرسام گرفتیم.
رسول
این آقای سیف با این ضد و نقیض گویی ها در مورد سود بانکی نظرش این است که مردم را عصبانی کرده تا سپرده هایشان را از بانکها خارج کنند و به سمت بازار بورس که کاملا حبابیست روانه نمایند.این آقا با وجود نرخ تورم حداقل 41 درصدی میگوید که تا آخر سال نرخ سود بانکها حداکثر 20 درصد باقی میماند.حال شما ÷یدا کنید پرتقال فروش را جناب سیف!!!!!!!!!
مهران
Iran, Islamic Republic of
آخر آقای سیف وجدان و انصاف هم چیز خوبیست که شما از آن بی بهره اید.آخر با تورم 42 درصدی سود بانکی 20 درصد چه معنا و مفهومی دارد!!!!!!!!!!!!
مهران
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم که تورم ایران که اکنون بالاترین تورم جهان است از 42 درصد فعلی بزودی به 70 تا80 درصد برسد ولی هنوز آقای سیف و همکارانشان اندرخم یک کوچه باشند که آیا باید سود بانکی را اضافه کرد یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهران
Iran, Islamic Republic of
همه از دست این آقای سیف دارند روانی میشوند.آخرآقای سیف شما کی میخواهید سود بانکی را افزایش داده و آن را حداقل معادل تورم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ترین اخبار