۰
۱
با حضور دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از دستگاه MINI POS (کارتخوان کوچک) رونمایی شد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این دستگاه برای نخستین بار توسط بانک مهر اقتصاد طراحی و تکنولوژی بومی شده است و کلیه عملیات پولی و بانکی که تا پیش از این روی کارتخوان های سنتی فروشگاهی اجرایی می شد، روی این MINI POS نیز قابلیت اجرا دارد.

بر اساس این گزارش این MINI POS، نسخه جدید کارتخوان فروشگاهی است که براساس اصول و استانداردهای مراجع امنیتی دنیا طراحی شده و با اتصال به موبایل و رایانه تراکنش بانکی انجام می شود .

استفاده از MINI POSE برای اشخاصی که شغل سیار دارند، کاربرد عملیاتی بیشتری دارد چرا که حمل و نقل آن دستگاه به راحتی انجام می شود.

این دستگاه کارتخوان کوچک براساس نیازمندی های صنوف شخصی سازی می شود و اصناف و پذیرندگان می توانند با بهره گیری ازPOS مدرن سرویس های ارزش افزوده خاص خود را از این دستگاه داشته باشند.

در فاز اول، این دستگاه قابلیت عرضه به صنوف مختلف را دارد و در فاز دوم اشخاص حقیقی نیز می توانند از دارندگان MINI POS باشند.

غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مراسم رونمایی از MINI POS و مهر همراه که در معاونت ICT بانک مهر اقتصاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در نظام بانکی کشور، بر انجام سرمایه گذاری های لازم در این عرصه تاکید کرد.

وی گفت: رشد و توسعه فناوی اطلاعات به معنای نادیده گرفتن ارزش نیروی انسانی نیست بلکه به معنای واگذاری امور تکراری به ماشین آلات است.

نتاج تصریح کرد: اگر امور تکراری را روی ماشین آلات پیاده سازی کنیم، قطعا دغدغه کمبود نیروی انسانی نیز برطرف خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcgtn9q.ak97y4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضا نادری
Iran, Islamic Republic of
شش ماهه واسای دستگاه کارتخوان سیار بانک مهر اقتصاد ثبت نام کردیم هنوز خبری نیست درصورتی که بقیه بانک ها یک هفته طول میکشه این بانک یا موسسه نادری هستم از چهار محال وبختیاری شهرستان لردگان رسید گی کنید وگرنه تمام پول ها رااز بانک مهر اقتصاد به بانک مهر ایران انتقال میدهیم دکتر غلامحسین تقی رسیدگی کن
تازه ترین اخبار