۰
۱
درحالی که در پی رشد بهای جهانی طلا و پیش بینی ها از آینده افزایشی این فلز در بازار جهانی روند بازارهای بین المللی را شامل میشود، این امر در بازار تهران نیز تاثیر خود را گذاشته است و رشد اندک بهای طلا آن چیزی است که امروز در بازار شاهد آن هستیم. از سویی نرخ ارز در بازار تهران بر خلاف طلا شاهد روند کاهشی است.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، بهای جهانی طلا روز گذشته در پی افزایش تقاضای جهانی به خصوص در کشورهای هند و چین قوت گرفت و در نهایت توانست بر خط مقاومت دو هفته گذشته خود غلبه کند.

بر این اساس رشد تقاضای فیزیکی طلا از سوی خریداران بزرگ بازار در هند و چین منجر به آن شد که طلا در بازار لندن با یک رالی سریع به بهای ۱۳۷۶ دلار در هر اونس برسد که بیشترین رقم از تاریخ ۱۷ ژوئن بوده است.

تحلیلگران بر این باور هستند که این رالی تا هفته های آینده تداوم خواهد داشت و برخی اذعان کرده اند که منجر به آن خواهد شد که بهای طلا طی هفته های آخر این رالی به مرز ۱۵۵۰ دلار در هر اونس برسد. در حال حاضر بهای جهانی طلا برابر با ۱۳۷۷.۲۰ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته آن حاکی از رشدی ۱۱ دلاری است.

به گزارش تابناك، اما در اولین روز کاری بازار تهران در هفته جاری این امر به همراه وضعیت تعیین کابینه دولت جدید منجر به رشد بهای طلا در بازار داخل شد. امروز بر خلاف روند کاهشی که از اوایل هفته گذشته در بهای طلا شاهد بودیم، بهای انواع سکه و طلا در بازار تهران شاهد رشد محسوسی است.

امروز و تا این ساعت نرخ انواع طلا در بازار تهران به ترتیب زیر است:


اما نرخ ارز نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته بر خلاف طلا شاهد افتی اندک است و ارزهای مهم در بازار کشور همچنان روند کاهشی خود را ادامه میدهند. امروز بهای دلار در بازار تهران با کاهشی اندک از ابتدای شروع به کار به رقم ۳۱۷۵ تومان رسیده است تا مجددا ارز به کانالی که دو هفته قبل در آن قرار داشت باز گردد.

تا این ساعت نرخ انواع ارزهای مهم در بازار آزاد به شرح زیر است:

https://akhbarbank.com/vdcaeyn6.49ni015kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
عجمی
لطفا قیمت هر النگو گردن بند دست بند تکتک بذاریینپ
ممنون
تازه ترین اخبار