۰
۲
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴

سود نقدی 450 ریالی برای هر سهم بیمه کوثر

مجمع عمومی بیمه کوثر، تخصیص 450 ریال از 599 ریال سود حاصله‌ را به عنوان سود نقدی هر سهم تصویب کرد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، مجمع عمومی عادی سالانه بیمه کوثر با حضور بیش از ۹۵ درصد صاحبان سهام برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۹۱ به تصویب مجمع عمومی رسید. این مجمع به ریاست سیداصغر ابن‌رسول برگزار شد و آقایان محمدی و قیطاسی به عنوان ناظر و مجدرضایی به عنوان منشی جلسه وی را در برگزاری مجمع یاری دادند.

در این مجمع ۱۸۰ میلیارد ریال سود نقدی سهام برای سهام‌داران و هر سهم ۴۵۰ ریال به تصویب رسید و مقرر شد مبلغ ۲۳میلیارد و ۹۶۰ میلیون و ۹۳۷هزار و ۱۴۸ ریال به حساب اندوخته سرمایه‌ای و مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۴۶۸هزار و ۵۷۴ ریال به حساب اندوخته قانونی واریز شود.

عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه کوثر در گزارش به مجمع اعلام کرد: میزان حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در سال مالی ۹۱ بالغ بر ۲۲۷۸ میلیارد ریال از طریق صدور یک میلیون و ۷۶۹ هزار فقره بیمه‌نامه بوده که این پرتفوی در مقایسه با عملکرد سال مالی ۹۱ از رشد ۲۴۷ درصدی برخوردار است و بیمه کوثر را از لحاظ سهم بازار در بین ۲۲ شرکت خصوصی فعال در صنعت بیمه در جایگاه ۱۱ قرار داده است.

وی با اشاره به ۷۰۰ نماینده این شرکت در سراسر کشور، سیاست بیمه کوثر را توسعه بیمه‌های زندگی به ویژه عمر و سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: اینک بیش از ۱۷درصد از کل پرتفوی شرکت متعلق به بیمه‌های عمر است و بیمه کوثر با آموزش نمایندگان ویژه فروش بیمه‌های عمر به دنبال توسعه هرچه بیشتر این رشته بیمه‌ای است.
https://akhbarbank.com/vdcdkf0f.yt0kx6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
پیمان قربانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بیمه کوثر و تمامی کارکنان و مدیران بزرگوار و با ارزشش که در صنعت بیمه جانانه تلاش می کنند .
علی اصغر جهانبانی
با سلام و خسته نباشید به همه دست اندر کاران بیمه کوثر ..................
تازه ترین اخبار