۰
۶
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴
در خرداد ماه 92 انجام گرفت؛

پاسخگویی کارشناسان بانک ملی به 18 هزار تماس

کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران به بیش از 18 هزار تماس در زمینه خدمات بانکی و بانکداری الکترونیکی و موضوعات متفرقه مشتریان خود را راهنمایی کرد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، در خرداد ماه سال جاری به ۱۸ هزار و ۱۹۵ تماس تلفنی با صرف ۴۷۶ ساعت وقت توسط کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران پاسخ داده شده است.

بر این اساس به طور متوسط هر کارشناس به یک هزار و ۳۰۰ سوال مشتریان پاسخ داده و برای پاسخ به هر تماس به طور میانگین یک دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان صرف شده است. همچنین از کل تماس‌های دریافتی به ترتیب ۱۱ هزار تماس با ۶۰.۴۵ درصد در مورد خدمات نوین بانکی، ۵ هزار و ۱۱۰ تماس با ۲۸.۰۸ درصد در زمینه خدمات بانکی، یک هزار و ۶۲۵ تماس با ۸.۹۴ درصد در مورد بانک ملی ایران و ۴۶۰ تماس با ۲.۵۳ درصد در خصوص موضوعات متفرقه بوده است.

گفتنی است در خرداد ماه امسال ۲۰.۶۲ درصد از تماس‌ها با فراوانی ۳ هزار و ۷۵۲ مورد درخصوص سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) بوده و پس از آن، موضوعات مسدود نمودن کارت، خدمات کارت، خرید شارژ و همراه بانک بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ دارای ۶۰ خط تلفن است و اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص خدمات و طرح‌های نوین بانک ملی ایران به مشتریان را بر عهده دارد.
https://akhbarbank.com/vdcjhhev.uqexazsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضامقدم
باسلام.ببخشید مورخ دوم تیرماه مبلغی وتو حسابم واریز کردم الان دومین ماه شده که سود پول رو به حسابم واریز نکردن
Romania
زمانی که تماس گرفتم در نوبت ۹ بودم الان بالای ۱ ساعته که منتظر موندم
Iran, Islamic Republic of
با سلام.بنده تو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هستم واقعا از این سیستم خدمات رسانی برای پیامک شکایت دارم بن کارت دادن بهمون که پیامکش فردای اون روزی که تراکنش انجام میشه می اد تازه اونم باید بری توی بام بگردی تو قسمت فاقدحساب موجودی هم نمی ده ...این چه خدمات رسانی مسخره ای برای مشتریان بانک ملی هستش خواهشن رسیدگی کنید
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام . این بانک ملی شعبه شهرستان کهنوج استان کرمان هر وقت ما مراجع میکنیم میگن سیستم قطع هست . واقعا سیستم بانکی اینقد قطع باشه جواب مردم محروم این منطقه کی میده ؟؟؟؟ واقعا جای تاسف داره
عباس مرادیان
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه یک ساعت معطل شدم و نتونستم تماس بگیرم
شخصی 5500000 تومان به کارتم واریز کرد
پیامک ملی هم امد
به حسابم اضافه شد
ولی بعد از 10 دقیقه اصلاح خورد و پول به حساب طرف برگشت شده
طرف هم پاسخ گو نیست
من چکار کنم؟
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید نوبت پرداخت اقساط کارت طلاییم بود مبلغ رو اشتباهی زیاد ریختم خواستم بدونم امکان برگرداندن پول هست
تازه ترین اخبار