در خرداد ماه 92 انجام گرفت؛

پاسخگویی کارشناسان بانک ملی به 18 هزار تماس

10 تير 1392 ساعت 15:14

کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران به بیش از 18 هزار تماس در زمینه خدمات بانکی و بانکداری الکترونیکی و موضوعات متفرقه مشتریان خود را راهنمایی کرد.


به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، در خرداد ماه سال جاری به ۱۸ هزار و ۱۹۵ تماس تلفنی با صرف ۴۷۶ ساعت وقت توسط کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران پاسخ داده شده است.

بر این اساس به طور متوسط هر کارشناس به یک هزار و ۳۰۰ سوال مشتریان پاسخ داده و برای پاسخ به هر تماس به طور میانگین یک دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان صرف شده است. همچنین از کل تماس‌های دریافتی به ترتیب ۱۱ هزار تماس با ۶۰.۴۵ درصد در مورد خدمات نوین بانکی، ۵ هزار و ۱۱۰ تماس با ۲۸.۰۸ درصد در زمینه خدمات بانکی، یک هزار و ۶۲۵ تماس با ۸.۹۴ درصد در مورد بانک ملی ایران و ۴۶۰ تماس با ۲.۵۳ درصد در خصوص موضوعات متفرقه بوده است.

گفتنی است در خرداد ماه امسال ۲۰.۶۲ درصد از تماس‌ها با فراوانی ۳ هزار و ۷۵۲ مورد درخصوص سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) بوده و پس از آن، موضوعات مسدود نمودن کارت، خدمات کارت، خرید شارژ و همراه بانک بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ دارای ۶۰ خط تلفن است و اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص خدمات و طرح‌های نوین بانک ملی ایران به مشتریان را بر عهده دارد.


کد مطلب: 14979

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/14979/پاسخگویی-کارشناسان-بانک-ملی-18-هزار-تماس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com