۰
برای دومین بار طی چهل روز اخیر بلوک 1.7 درصدی سهام بانک ملت با کاهش قیمت پایه از 140 به 110 تومان سه‌شنبه جاری روانه میز فروش خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، سرمایه‌گذاری آتیه صبا ۲۲ آذر اقدام به عرضه ۱.۸ درصد معادل ۶۰۷ میلیون سهم بانک ملت به قیمت پایه هر سهم ۱۴۰ تومان در بازار اول معاملات کرد اما این بلوک بی‌مشتری ماند و معامله نشد.

حال این شرکت برای دومین بار در ۴۰ روز اخیر با کاهش قیمت پایه هر سهم تلاش می کند تا این بار ۱.۷ درصد سهام بانک ملت معادل ۵۸۸ میلیون سهم را روانه میز فروش کند تا شاید موفق به فروش آن شود.

قیمت پایه هر سهم این تعداد سهام ۱۱۰ تومان بوده که سه شنبه جاری سوم بهمن به صورت یکجا و نقد از سوی کارگزاری صبا جهاد انجام می شود.

در این عرضه خریدار یا خریداران باید محدودیت ماده ۵ اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر رعایت سقف مجاز تملک سهام بانک ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم و سایر قوانین و مقررات مربوط به نقل و انتقال سهام بانکها را رعایت کرده و جهت بررسی و رعایت ضوابط شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم نسبت به تکمیل فرم مربوطه تا قبل از تاریخ عرضه و ارسال به معاونت بازار از طریق کارگزار خود اقدام کنند.
https://akhbarbank.com/vdce.e8objh8pe9bij.html
تازه ترین اخبار