۰
۱
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱

بیمه سامان به ازای هر سهم 300 ریال سود نقدی داد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه سامان، یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۸۷ درصد سهامداران این شرکت برگزار شد.
به گزارش اخباربانک، در این جلسه ابتدا گزارش هیات مدیره درباره وضعیت شرکت و نیزعملکرد آن در سال گذشته قرائت شد و پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در ادامه دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه، موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان بازرس قانونی علی البدل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳ تعیین شدند.

در این جلسه مقرر شد از محل سود قابل تخصیص، مبلغ ۳٫۵۹۵ میلیون ریال به حساب اندوخته قانونی و مبلغ ۲۸۷٫۷۲۴ میلیون ریال به حساب اندوخته سرمایه ای منظور شود.

همچنین با تصمیم سهامداران شرکت بیمه سامان، مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک هزار و پانصد میلیارد ریال) و به ازای هر سهم ۳۰۰ ریال به عنوان سود نقدی قابل تقسیم به سهامداران تخصیص داده شده و مابقی به حساب سود انباشته انتقال یابد.

مطابق با چشم‌انداز بیمه سامان در سال ۱۴۰۷، این شرکت یک گروه فرابیمه، تمام ‌دیجیتال و بین‌المللی و پیشگامِ مشارکت در اکوسیستم‌های فرابیمه کشور خواهد بود.

 
https://akhbarbank.com/vdcfttd1.w6dt0agiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار
سلام. من ۷۶،۵۰۰ هزارسهم سهام اخابر مخابرات دارم واسش سود اومده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ مبلغ ۸۴۱،۵۰۰ ریال یعنی پول یه ساندویچ هم نیست
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
تازه ترین اخبار