۰
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۴
بزودي عرضه مي شود؛

عرضه 500 ميليارد تومان اوراق مشارکت با عامليت بانک ملت

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: اوراق مشارکت شرکت نفت مناطق مرکزی بعد از عرضه اوراق مشارکت شرکت مناطق نفتخیز جنوب و فلات قاره، اوراق مشارکت نفت مناطق مرکزی عرضه می شود.
عرضه 500 ميليارد تومان اوراق مشارکت با عامليت بانک ملت
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدي فکور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی  از عرضه ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در شرکت نفت مناطق مرکزي خبر داد و گفت: اوراق مشارکت شرکت نفت مناطق مرکزی با عاملیت بانک ملت بزودي عرضه مي شود.

وی، تصريح کرد: اوراق مشارکت شرکت نفت مناطق مرکزی بعد از عرضه اوراق مشارکت شرکت مناطق نفتخیز جنوب و فلات قاره، اوراق مشارکت نفت مناطق مرکزی عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۸ دکل در این شرکت فعال است که از این تعداد، ۱۰ شرکت در میادین مشترک در حال اجرای عملیات است.

وی شرکت نفت مناطق مرکزی را از پرتنوع ترین شرکت های تولیدی صنعت نفت عنوان کرد و گفت: هم اکنون سه قرارداد با شرکت های خصوصی حفاری و یک شرکت با شرکت ملی حفاری منعقد کرده ایم.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، اضافه کرد: طرح های ۱۶ میدان که شامل عملیات های لرزه نگاری، مراکز بهره برداری، خطوط انتقال چاه ها، خطوط انتقال اصلی، ساخت تاسیسات فرآورشی و پروژه های پشتیبانی می باشد در دستور کار شرکت نفت مناطق مرکزی قرار دارد.

وی افزود: ۱۲۱ پروژه در این طرح ها تعریف شده بود که تاکنون ۱۱۲ طرح از این تعداد طرح ها به اتمام رسیده و طرح های مابقی نیز با ۹۱ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

فکور اظهار داشت: طرح توسعه میدان چشمه خوش با هدف افزایش ظرفیت فرآورشی از ۵۵ هزاربشکه به ۱۸۰ هزار بشکه اجرا شده است و هم اکنون از طرف شرکت نفت مناطق مرکزی برای افتتاح رسمی اعلام آمادگی شده است.

وی ادامه داد: در میدان مشترک آبان نیز پیشرفت عملیات اجرایی جلوتر از برنامه قرار دارد.

فکور در ادامه تشریح آخرین وضعیت پروژه های مهر ماندگار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، گفت: این پروژه از دو ماه گذشته قابلیت تولید داشته و قرار است از ۱۲ چاه، ۱۰ چاه در مدار تولید قرار گیرد.

وي، تاکيد کرد: تاکنون ۸ چاه از این چاه ها مورد آزمایش قرار گرفته و ۱۲ هزار بشکه نفت برداشت شده است؛ با این حال قطعا بیش از ۱۵ هزار بشکه در روز از این میدان برداشت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در واردات برخی کالاها، میدان خشت امسال به بهره برداری نخواهد رسید.

وی حجم نفت درجای حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی را ۲۱ هزار میلیارد بشکه و حجم گاز درجای این مناطق را ۸ تریلیون متر مکعب عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی، حجم نفت قابل برداشت این مناطق را ۳.۶ میلیارد بشکه و با ضریب بازیافت ۱۷ درصد و حجم گاز قابل برداشت را ۵.۲ تریلیون متر مکعب با ضریب بازیافت ۶۷ درصد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در میدان وراوی ضریب بازیافت گاز به بالای ۹۰ درصد افزایش یافته است، گفت: امیدواریم متوسط ضریب بازیافت نفت را از ۶۷ درصد به بالای ۷۰ درصد افزایش دهیم.
https://akhbarbank.com/vdca.mnok49neu5k14.html
تازه ترین اخبار