۰
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

ابتکار جالب یک بانک برای کمک به سیل زدگان

یک بانک بزرگ خصوصی ابتکار جالبی را برای کمک به سیل زدگان شمال و جنوب کشور انجام داده است.
ابتکار جالب یک بانک برای کمک به سیل زدگان
به گزارش خبرنگار اخباربانک، پس از وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان بسیاری از بانک‌ها و موسسات اعتباری همسو با دیگر مردم کشورمان در امر کمک رسانی نقدی و غیر نقدی شرکت کرده اند.

در این راستا موسسه اعتباری ملل پرداخت یک روز حقوق کلیه پرسنل خود را متقبل شده است.

حال به تازگی یکی دیگر از بانک‌های خصوصی دست به ابتکار جالبی زده تا کمکی برای سیل‌زدگان گلستان، لرستان و خوزستان داشته باشد.

این بانک با ارسال پیامکی به کارمندان خود اعلام کرده است در صورتی که پرسنل تمایل به کمک به سیل‌زدگان دارند می توانند از حقوق فروردین ماه برای این امر اختصاص دهند.

از آنجا که معمولا حقوق واریزی بصورت غیر رند می باشد این بانک به کارمندان خود اعلام کرده که می‌توانند پنج رقم سمت راست حقوق خود را برای این امر اختصاص دهند.

همچنین این بانک با ارسال پیامک دیگر اعلام کرده که پرسنلی که تمایل داشته باشند می توانند ۶ رقم سمت راسته حقوق خود را به جهت شرکت در پویش کمک به سیل زدگان اختصاص دهند.

به این ترتیب که اگر حقوق کارمند ۲۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۶۵۳ ریال شود بانک برای وی ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال واریز کرده و ۲۱ هزار و ۶۵۳ ریال را برای کمک به سیل زدگان اختصاص می دهد.

همچنین در صورتی که کارمندی بخواهد ۶ رقم سمت راست حقوق خود را به این امر اختصاص دهد بانک مبلغ ۳۲۱ هزار و ۶۵۳ ریال به این امر اختصاص می‌دهد.
 
https://akhbarbank.com/vdccp1qe.2bqmi8laa2.html
تازه ترین اخبار