۰
۴۴
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
تولید 34 هزار و 460 میلیارد و 613 میلیون و 65 هزار ریال پول جدید!

سم مهلک یارانه باز هم به جامعه تزریق شد!

اخبار بانک: با واریز یارانه خرداد ماه 34 هزار و 460 میلیارد و 613 میلیون و 65 هزار ریال پول جدید تولید و به جامعه تزریق شد!
سم مهلک یارانه باز هم به جامعه تزریق شد!
به گزارش اخبار بانک، یارانه خرداد ماه نیز شب گذشته با ۴ روز تاخیر نسبت به واریزی های ماه ها گذشته به حساب سرپرستان خانواده ها واریز شد.

بر اساس اعلام سخنگوی دولت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی خرداد ماه به ۷۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر ایرانی پرداخت شده است.

نخستین واریزی یارانه در آذر ماه ۸۹ صورت گرفت البته آن واریزی بابت دو ماه پیش رو یعنی دی و بهمن صورت گرفت اما اکنون واریزی یارانه ها با ۲۸ روز تاخیر نسبت به نخستین واریزی انجام می شود.

مجموع واریزی های یارانه ها به پنجاه و دو مرتبه رسیده است که ۵ ماه نخست آن به مبلغ ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان، و مابقی دوره ها ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان صورت گرفت.

همچنین دو دوره نیز به عنوان واریزی یارانه نان به مبلغ ۲۸ هزار تومان و ۸۵ هزار تومان به عنوان عیدانه جبرانی! توسط دولت دهم به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

این نوع واریزی یارانه ها همواره مورد انتقاد بسیاری از اقتصاددانان بوده است و بسیاری از آنان این روش را بی ارتباط با افزایش تورم در جامعه نمی دانند.

سم مهلک واریزی ماهانه یارانه همچنان در جامعه تزریق می شود و گویا قرار نیست از این جمعیت ۷۶ میلیون نفری کاسته شود و انگار همه مردم ایران محتاج ۴۵ هزار تومان هستند!

با محاسبه یارانه خرداد ماه از ابتدا تاکنون هر ایرانی مبلغ دو میلیون و ۳۶۶ هزار تومان بابت هدفمندی یارانه ها دریافت کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcdn90s.yt0ox6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضا
قیمت ها را به روال سابق برگردانید.یارانه پرداخت نکنید.مردم که خودشان درخواست گرفتن یارانه نداده بودند.
شمشادی
یارانه سنگی بزرگ که اشتباه گذشته در دامن دولت های اینده قرارداد جل ی اشتباه را هر جا بگیریم منفعت است
رضا
یارانه این ماه ما قطع شده
اصلا امکان ثبت اعتراض نیست
در سایت هدفمندسازی فقط اعلام وضعیت میگیره میگه وضعیت شما تغییر نکرده
درحالیکه این ماه قطع شده
پس چجوری میشه اعتراض کرد
دوستان لطفا شما هم به سامانه 1000602 که مربوط به شبکه خبر است پیامک بزنید و اعتراض کنید تا شاید مسولان صدایمان را بشنوند
علی
یارانه من هم قطع شده ، حسابی دپرسم
شهرام
یارانه ما هم قطع شده . که میلیاردی بردن یارانه هم می گیرن اونوقت ما با حقوق کارمندی یارانمون هم قطع شده واقعا .............
علیزضا
از منم قطع شده . من یارانه ام میخام
یارانه نقدی حق منه
تا بیشتر باشه ازین سم های مهلک یارانه ای !!
چیه دارین برنامه میریزین همینم حذف کنین.خجالت نمیکشین.این حق مردم است.
یه زمانی حرکت تاریخی در اقتصاد ایران بود حالا شد سم؟
علی رزمجو
نمی دانم چرا ازیارانه به سم مهلک یا بعضا به سد تولید تعبیر میکنند عزیزان یارانه سم مهلک نیست گرانی وقیمت ازاد برای این ملت نقش سم رابازی میکند اگر گرانی نباشد وقیمت ها به حالت قبلی بازگردند ملت ایران راضی به حذف یارانه است باروی کارامدن دولتمردان قبلی یارانه بهانه ای برای افزایش قیمت هابه نرخ ازاد جهانی شدحالا اخیرا به چشم میخورد که اکثر روزنامه ها ونشریات درتیترهای خود اورده اند ملت ایران راضی به قطع یارانه هستندتا بهانه دولت برای افزایش قیمت نباشد نه عزیزان اینطور نیست دیگه کار ازکار گذشته وقیمت ها تا 1سال اینده به نرخ ازاد جهانی نزدیک خواهد شدوحذف یارانه دراین وهله زمان ظلم غیر قابل انکاری به ملت ایران است.اگه دولت بخواهدیارانه ملت راحذف کند باید اول قیمت هارابه نرخ قبلی بازگرداندکه دراین موقع میزان وترازوی عدل وانصاف مساوی خواهند بود.
مجيد
يادمه اون زماني كه ميخواستين يارانه بدين چقدر تبليغات تو تلوزيون ميكردين كه آهاي مردم تمام كشورهاي پيشرفته مثل مالزي يارانه ميدن ما هم ميخوام با اين كار اقتصادمونو جراحي بزرگ بكنيم و پيشرفت كنيم . حالا شد سم مهلك ؟؟؟
چرا با ندونم كاري هايتون يه روز يه تصميمي ميگيريد يه روز ديگه خودتون مخالف تصميمتون ميشين آقايون
محمد
در زمان گران کردن دلار وانرزی تفاوت قیمت بود حلا یارانه منتی شده
صدقه که به مردم نمیدن تازه باید زیاد هم بشه من یکی حاضرم ماهی 100 هزار تومن بدم قیمتا برگرده به قبل از اجرای این طرح
آقا ببخشید یه سوال
کی این سم مهلک داره تزریق می کنه
الان پاد زهرش چیه
اگه راست می گید بنزین بکنید لیتری 100 تومن یارانه ندید
مگه مردم موش آزمابشگاهی شما هان
سم خوار
من ازین سمها خیلی خوشم میاد
کیان
Romania
راست میگی ماهی 5 میلیون میگیری خبر از مردم نداری .نفست از جای گرم بلند میشه ...
علی
خب حق داری اینطور بگی...کسی که نون بانکها رو بخوره و انواع و اقسام پاداشها تسهیلات حقوقها رو در طول سال بگیره...باید هم اینطور بگه
علی
هر چی تورم و دزدی زیر سر بانکهاست....
فوق لیسانس بیکار هستم اوایل انقلاب که مشکلات جنگ ومنافقین بود به مردم کوپن وبن دریافت کالا میدادند ومردم با قیمت ارزان کالاهی قند وشکر برنج و... را دریافت می کردند اما حالا چیه همه چی گران شده فکر نکنیم وضع اقتصادی الان بد تر از ان زمان بوده است
nader
یه همه پرسی بزارن ؟ شرایط قبل یارانه یا شرایط بعد از یارانه؟
به نظرم 90 درصد به شرایط قبل رای بدن!
دولت هم به اکثریت احترام بزاره
مجيد
فعلا كه يه ماهشو بالاكشيدن آب از آب تكون نخورد ممنون از بنزين 1000توماني ممنون از نان200توماني كه بابت پرداخت يارانه اين قيمت ها به ماتحميل شد
حذف یارانه = قیمت اجناس قبل از یارانه

آیا این معادله حل می شود
بله سم سم،مثل شعارفرزنده کمتر که اون اولا میگفتن
شاکر
پول که سم مهلک نمی شود بلکه برکت هم دارد باعث گشایش رزق وروزیست
این مطب سانسور شده این هم از برکات یارانه است
حمید
آقای محترم نگارنده ی متن که از یارانه بعنوان سم مهلک افاضات فرمودید گویا در آمد ماهیانه تان سربفلک کشیده و از شکم گرسنگان و محرومین جامعه خبر ندارید که بعضی هایشان برای خرید یک عدد بربری قدرت ندارند.
Romania
قطع یارانه عده ای از فرهنگیان
آوای فرهنگی:یارانه تعدادی از فرهنگیان سیستان و بلوچستان قطع گردید…
محمد
وای که چه صفایی داره این یارانه ها من که حال می کنم . امان از شما مرفحین بی درد
مهدی
با سلام من فرهنگی بازنشسته با پنج سر عائله از شهرستان کردکوی توابع استان گلستان نیز جزو کسانی هستم که به دلیل اختلالات اینترنتی ناخواسته از مجموع یارانه بگیران در اردیبهشت93حذف شدم.بر این اساس ضمن پیگیری های مستمر سال گذشته(1393)نیز در جریان سفر ریاست محترم جمهوری جناب اقای روحانی به استان گلستان نامه ای به ستاد سامد تحویل دادم.پس از مدتی یک شماره پیگیری جهت اقدام بعدی به من داده شد.تا به این امروز چندین بار با ستاد سامد تماس گرفتم که پاسخ دادند تا تصمیم جدید دولت براساس قانون بودجه1394برای جاماندگان یارانه پارسال باید منتظر بمانید.به امید ان روز.
اشک
اگراین یارانه واقعا واقعا برای اشتغال هزینه شود خوب است از بس اختلاس و کلاهبرداری شنیده ایم می ترسیم
اعظم رنجبر
Iran, Islamic Republic of
چرا قیمت انرژی را بالا می برند ودر پی آن یارانه مردم را قطع می کنند..حالا حق زن و بچه ما را باید از کی گرفت .واگذارتان به خدا.
علیرضا
با سلام اگه میشه این سم مهلک ما رو دو برابر کنید. دوزش کمه اثر نمیکنه.
یارانه حق مسلم ماست حتی مهمتر از انرژی هسته ایی !
محمد
این سم را شما نخورید.مثل اینکه جاتون گرمه .یارانه حق مردمه .یک صدم پولهایی که جاهای دیگه هزینه میشه برابر یک سال یارانه کل ایرانه.مگر ایران گداست یا نداره؟مردم خیلی شون ندارتد .بیکارند ......یک عده هم بی نهایت دارند .همهشون تو جامعه یک جور میگردند.مردم اگر نباشند .مسئولین هم نیستند که حکومت بکنند.حق مردم..........را باید داد حتی اگر سم باشد.
محمد
این سم را شما نخورید.مثل اینکه جاتون گرمه .یارانه حق مردمه .یک صدم پولهایی که جاهای دیگه هزینه میشه برابر یک سال یارانه کل ایرانه.مگر ایران گداست یا نداره؟مردم خیلی شون ندارتد .بیکارند ......یک عده هم بی نهایت دارند .همهشون تو جامعه یک جور میگردند.مردم اگر نباشند .مسئولین هم نیستند که حکومت بکنند.حق مردم..........را باید داد حتی اگر سم باشد.
سم خور
من ازین سمها هرچی باشه می خورم
Romania
بنرین آب برق گاز و خیلی از قیمت ها برگردن جای اول یارانه مال آقای نوبخت
جلال
پرداخت سوبسید به این شکل نه تنها هیچ دردی از طبقات پایین جامعه دوا نکرد بلکه با ایجاد تورم باعث افزایش هزینه زندگی اونا شده. چه خوبه اگه قراره قیمتا آزاد بشه این کار یک دفعه انجام بشه تا مردم تکلیف خودشونو بدونن اگر هم نمیخوان فعلا این کار رو بکنن بار روانی برای جامعه ایجاد نکنن تا قیمتا الکی زیاد نشه.
ایرانی
اون باسوادی که اینو نوشته بیاد مناطق پایین شهرها و بیشتر روستا هارو ببینه وضعیت مردم چه مدلیه متوجه میشه که دولت محترم کاری کرده که همه محتاج یارانه شدن یا نه.
درضمن پولدارها که ماشین چند ملیاردی سوار میشن هم گفتن حق ماست باید بدین .
s
فقط یارانه فقرا و ضعفای جامعه قطع میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عاطفه
جالبه همین سم رو خودتون به خوراک مردم دادین
مشتا
سلام متاسفم که بدون نططر شخص بهر دلیلی یارانه ان را قطع میکنند .مگر عدالت علی همین است ایا حضرت علی از بیت المال به پول دارها نمیداد ایا نمیگفت که همه بطوریکسان سهم دارند ایا این حق است که کسی زحمت بکشید و درس بخواند وامروز یارانش قطع بشه.
ما که راضی نیستیم و بهردلیلی یارانه ما قطع بشه راضی نیستیم .
ا ح
Netherlands
شما که اعلام می کنید هر ایرانی چه مقدار یارانه گرفته اعلام هم بفرمایید که در مقابل چه مبلغ برای اب و برق و گاز اخذ شده پدرمون در اوردین خیر نبینین همه چی 100.برابر شده حقوق ها چنر عاز زیاد شده و روی شما مسئو لین هزار برابر
تازه ترین اخبار