۰
بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ، شعب استانی بیمه البرز در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی در سال 1390 ، در بین گروه بانک ها و بیمه ها رتبه اول را به خود اختصاص دادند .
بیمه البرز رتبه نخست مشتری مداری را به دست آورد
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، شرکت بیمه البرز با کسب ۸۲.۲۷درصد میزان رضایت مراجعان از خدمات ارایه شده ، در بین تمامی دستگاه ها رتبه دوم را کسب کرد. این در حالی است که میانگین رضایتمندی تمام دستگاه های عمومی و دولتی ۷۶.۶درصد است. 

این گزارش حاکی است ، شعب استانی بیمه البرز در استان های گیلان ،‌هرمزگان ، سیستان و بلوچستان،‌ مازندران، خراسان شی، ‌گلستان، تهران و آذربایجان شرقی بیشترین رضایتمندی را نسبت به سایر استان ها کسب کرده‌اند. 

بر این اساس، احمد بزرگیان، ‌معاون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از مدیران و کارکنان بیمه البرز به خاطر کسب رتبه اول مشتری مداری در گروه بانک ها و بیمه ها و همچنین رتبه دوم در بین تمامی دستگاه ها، تشکر و قدردانی کرد. 

بنا بر این گزارش، بیمه البرز تا کنون هفت سال در بین گروه بانک‌ها و بیمه‌ها و دو سال در بین تمام دستگاه‌های عمومی و دولتی، رتبه اول مشتری مداری را به خود اختصاص داده است.


https://akhbarbank.com/vdce.v8objh8p79bij.html
تازه ترین اخبار