۰
بیمه ایران بزرگترین خسارت بیمه نامه حمل کالا در تاریخ صنعت بیمه کشور را به مبلغ 385 میلیارد ریال به یک شرکت واردکننده چوب و ام دی اف پرداخت کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، محموله مورد بیمه شامل ۲۳۷۵ پالت (CRATES) و حدود ۵٫۸۰۰ تن ورق ام دی اف وارداتی بود که بر اثر آتش سوزی کشتی در مسیر حمل و در خارج از کشور دچار خسارت شده و به طور کلی از بین رفته بود.

بیمه ایران به محض اعلام خسارت از سوی بیمه گذار، نسبت به انجام کارشناسی در محل وقوع (کشور مالزی) و ارزیابی  خسارت و بررسی های لازم اقدام نمود.

فرآیند رسیدگی به پرونده خسارتی در بیمه ایران، پس از تکمیل مدارک به سرعت انجام و خسارت وارده به مبلغ بیش از ۳۸۵ میلیارد ریال محاسبه و توسط رحمتی مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل، فایضی زاده مدیر کل شعب استان اصفهان  و ژاله خواه رئیس شعبه کاشان در محل شعبه بیمه ایران کاشان  به مدیرعامل و تیم همراه بیمه گذار تقدیم شد.  
این اتفاق نشان دهنده تعهد و توانگری بیمه ایران در جبران خسارات سنگین و پیچیده در کوتاهترین زمان ممکن و اهمیت بیمه حمل و نقل کالا برای شرکت های فعال در حوزه تجارت بین الملل است.

بیمه ایران با سابقه طولانی در ارائه انواع بیمه نامه های حمل و نقل، می تواند بهترین حامی برای فعالان اقتصادی در مسیر تجارت بین الملل باشد.
https://akhbarbank.com/vdcfm0d1.w6djcagiiw.html
تازه ترین اخبار