۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
افزایش ۸۰ درصدی زیان خالص بانک آینده در ۹ ماهه

چرا بانک " آینده " عملکرد دی و بهمن ماه خود را منتشر نمی کند؟

بررسی سامانه کدال نشان می دهد، باک آینده هنوز گزارش عملکرد ماههای دی و بهمن خود را منتشر نکرده است.
چرا بانک " آینده " عملکرد دی و بهمن ماه خود را منتشر نمی کند؟
به گزارش اخباربانک، هیات مدیره بانک خصوصی آینده از ابتدای آذر ماه امسال تغیییر کرد و هیات مدیره جدید با نظر وزارت اقتصاد و بانک مرکزی وارد بانک شده اند.
 
انتشار عملکرد دی و بهمن ماه سال 1402 می تواند نشان دهد عملکرد " بهمن اسکندری " مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جدید چگونه بوده است.

با وجود اینکه در ماه پایانی سال قرار داریم در کدال خبری از عملکرد دو ماه این بانک نیست.

گفتنی است اسکندری در حالی که مدیر بانک دی بود، همزمان سرپرست بانک آینده هم شد.

افزایش ۸۰ درصدی زیان خالص بانک آینده در ۹ ماهه
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین صورت مالی منتشر شده از بانک آینده، مربوط به ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ است. طبق این گزارش، درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی بانک آینده در ۹ ماه ابتدایی سال جاری به بیش از ۱۹ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان رسیده است. از سویی دیگر در همین مدت، هزینه سود سپرده‌های این بانک حدود ۳۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان ثبت شده که نشان از افزایش ۲۷ درصدی آن نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ دارد.

به این ترتیب زیان خالص بانک آینده در مدت ذکر شده، با افزایش ۸۰ درصدی در مقایسه با ۹ ماه ابتدایی سال گذشته، رقم ۱۵ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. گفتنی است که این بانک در طول سال ۹۹، ۱۷هزار و ۴۴۰میلیارد تومان زیان خالص شناسایی کرده بود. بنابراین انتظار می‌رود بانک آینده در پایان سال ۱۴۰۰، عملکرد به‌مراتب نامطلوب‌تری را در مقایسه با سال گذشته ثبت کند. گراف زیر عملکرد سوددهی بانک آینده را از زمان تأسیس در سال ۹۲ نشان می‌دهد.
سرمایه بانک آینده

 
https://akhbarbank.com/vdcgxx9y.ak9tz4prra.html
تازه ترین اخبار